{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Gad vide hvad der er galt med Prinsess {{forumTopicSubject}}

I onsdags var prinsessebarnet oppe og besøge sin tidligere DP mor, og pludselig på legepladsen brækkede hun sig. Derefter var hun helt frisk. Da jeg hentede hende om aftenen brækkede hun sig endnu et par gange, og så var det det..
Torsdag var der INTET.
Idag har hun været frisk, men da hun vågnede fra sin sene lur stod det lige ud af hende.. Hun har 1 gang klaget over at have lidt ondt i maven, og det var tidligt idag.

Hun har altså hverken været sløj eller noget.. Nogle ideer om hvad det kan være? Jeg synes det er nogt underlig og håber da ikke det fortsætter..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gad vide hvad der er galt med Prinsess
  • #1   27. aug 2010 Nogle kaster op ved vild leg mm - kort tid efter de har spist.

    Frederic kaster op når det hele bliver for meget, hvis han er for træt - der sker for meget og lign.


  • #2   27. aug 2010 Hun har ikke været sløj, og hverken leget vildt idag eller noget.. Temperaturen er 35,9, hun er kold, og sløj nu..

    Vagtlægen kunne ikke få temperaturen til at passe, men mit termoter stemmer overens med min læges, den har altid samme temp. som hans..

    Så jeg skulle bare ringe hvis hun dehydrere.


  • #3   27. aug 2010 Vagtlægen tror meget sjældent på lave temp...

    Vores første og eneste besøg hos dem med frederic. Vi havde også målt temp på 14 dage - alle lå mellem 36 og 36,4. Han rørte ham ikke og sagde blot det var helt normalt han blev askegrå når han ikke havde spist i 14 dage. Helt normalt at børn ikke spiser i flere dage. Egen læge dagen -1 kg. Har været tilknyttet børne amb lige siden.


  • #4   27. aug 2010 Jeg synes bare det er underligt, når jeg står og siger til ham at barnet er møgkold over hele kroppen, fryser og har lav temp at han ligefrem tror jeg lyver..

    Men okay, dengang hun havde feber på 41,9 troede de heller ikke på mig.. Der havde hun både falsk strubehose, mellemørebetændelse plus andre ting.. hun rørte sig ikke i 2-3 dage..

    Troen til vagtlæger forsvinder sku når de tror man står og lyver.


Kommentér på:
Gad vide hvad der er galt med Prinsess

Annonce