{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Virkelig ked af det '(lang) {{forumTopicSubject}}

lang historie kort (nogle kender nok allerede historien hvis de ser kontant)

Min far har for et års tid siden fået lukket sit firma, fordi han havde penge problemer, min bror og en masse af hans gutter havde kautioneret for nogle penge for min far (ca 15000) per styk, af egen fri vilje og de vidste alle hvad de gik ind til, fordi min far havde en garage de alle sammen brugte og han troede på tidspunktet at firmaet ville blive reddet af de penge der blev kautioneret for, men da han havde stor gæld i forvejen, snød banken ham, han brugte pengene på at lave motoren i en lastbil (vognmandsforretning) men banken så deres snit til at lukke firmaet lige efter den lastbil var lavet, fordi det ville blive deres, de gav ham ikke en chance for at bruge lastbilen til at tjene pengene hjem igen, så drengene skulle betale, menn det ville de jo ikke (blandt drenge er min fætter, bror og søsters kæreste) de 3 er på min fars side og siger at banken kun har sagt god for at de kunne kautionere fordi de fik noget ud af det, de 4-5 andre siger min far har hele skylden, og det er jeg self. rigtig ked af det, da han er en god mand - de 5 andre gik til tv og kom med i kontant (jeg kender jo self hele den sande historie og ved at det er banken der har 100 % skylden da deres vejledning ikke var god nok, og de lod flere kautionere som stod i RKI og dette burde ikke finde sted). derefter er min far blevet tilsvinet af mennesker på nettet, - han går et enormt arbejde for samfundet omkring vores by og er med i forskellige bestyrelser, bla festival bestyrelsen (som finder sted i weekende) og nu har en del af medarbejderne på festivalen valgt at klage over min far er i bestyrelsen og siger at hvis han siger noget, vil de direkte udvandre fra festivalen - hvilket jo gør mig ufattelig ked af det, min familie har kommet på festivalen i 20 år og min forældre har altid hjulpet, og selvom min farfar lige er død har min far og jeg i dag kørt 100 km rundt i området for at sætte skilte op - og det er takken for 20 års arbejde tilsvinelser og trusler, alle i området kender min familie, men jeg er bare så ked af at det er negativt, og jeg kan mærke at folk kigger skævt til mig selvom jeg intet har med hele sagen at gøre..

jeg ved ikke hvad jeg vil med dette men jeg har bare brug for at komme ud med det, det hele ramler bare sammen om min familie lige nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig ked af det '(lang)
  • #1   26. jul 2010 tak alle ..

    gigi - problemet er bare at de VIL ikke høre den sande side, de har interwiuvet (?) min far men som så mange gange får har de klippet i det.. smiley


  • #2   26. jul 2010 Jeg vil også sige som Gigi - send dette her til kontant og vis dem hvad de lige har ødelagt for en "god" historie smiley

  • #3   26. jul 2010 Anne - prøv du at kontakt dem ! Synes fandme ikke de kan være det bekendt !

  • #4   27. jul 2010 Jeg er ked af at det er gået som det er gået.

    Men nu har banken nogen regler de skal følge og de "snupper" ikke bare en lastbil uden din far har fået nogen varsel.. Er ked af at sige det, men jeg er over bevist om at der er spille regler der ikke er overholdt. Vis det var sådan en lusket bank, havde det nok været det der var i kontant, og ikke et énmand´s firma..

    Men er ked af at det rammer dig og familien på den måde..


  • #5   27. jul 2010 Ninna - jeg forstår dig ikke helt, kontant fordrejer situationen fuldstændig, efter programmet blev sendt fik jeg HELE sandheden af mine forældre så jeg ved hv ad sandheden er og det er banken der har 100% skylden! min søster var også med til at kautionere, og bevidst lagde de interviewet men dregene den dag hvor min søster skulle sættes igang med at føde, og de ringede ikk engang og hørte hendes historie, vi føler os røvrendt af banken og kontant! ..

Kommentér på:
Virkelig ked af det '(lang)

Annonce