{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Er ked af det :( {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har i dag fået af vide hvornår jeg skal trække eksamensspørgsmål. Den 06-06-05... Lige på Emmas fødselsdag. Øv øv...

Så jeg kommer kun lige til at se hende om morgenen på hendes fødselsdag smiley

Er simpelthen så ked af det! Det bare så vigtigt for mig at være der på hendes fødselsdag...

Tror i man kan gøre noget ved det? Ved godt nogle måske mener jeg er fjollet, men det går mig virkelig på!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er ked af det :(
  • #2   10. maj 2011 Amalie: ja men problemet er at det er undervisningsministeret der har besluttet hvad tid vi skal op, så der er nogle lidt større krafter i spil end bare studiekontoret smiley

    Åhr ellers så må jeg bare fejre hende rigtig godt om søndagen og så sørger for at farmand hygger godt om hende.


  • #4   10. maj 2011 Forstår godt du er ked af det... smiley Det ville jeg også selv være...
    Men der er ikke andet at gøre end at snakke med lærer eller studiekontoret om det og finde ud af om du evt kan få lov at bytte med en anden eller noget...
    Krydser virkelig fingre for dig smiley


  • #5   10. maj 2011 Linda: Nej jeg skal lave en synopsis, analysere og perspektivere en 15 siders tekst og læse op til tidligere emner i fagene. Så der bliver run på og jeg får ikke lov at være i fred hvis jeg er hjemme smiley

    alexander..: ja tror også jeg prøver at se om jeg kan bytte med en anden, selvom jeg tvivl stærkt på det....

    Det bare sådanne dage man ikke vil gå glip af, men mine eksamner er jo også vigtige


  • #7   10. maj 2011 Altså børnene er jo ikke klar over at de har fødselsdag lige den dag når de ikke er ældre, så hold den da dagen før eller efter...:)

  • #8   10. maj 2011 Dina: Nej det tror jeg heller ikke... Det jo nok os bare mig der er pjattet, men er virkelig ked af det...

    Linda: Men sondag er farmand ikke hjemme, han skal på job. Men regner med at tage i knuthenborg med hende hvis vejret er til det og så får hun gaver om morgenen, altså mandag... så kommer hun i børnehave og så kan far hente hende tidligt og hygge med hende...


  • #9   10. maj 2011 Linda: Jeg håber lidt jeg kan få ham overtalt... Men altså, ja det lidt svært, men sådan noget som fødselsdag og jul og sådan, har aldrig rigtig betydet noget for ham. Han synes det er et ræs... Men for mig og min familie har det altid været noget stort, så derfor betyder det nok noget mere for mig end for ham..

  • #11   10. maj 2011 Sys måske det er at tage det til det ekstreme at gå til sygeeksamen og bruge skolens resourcer på sådan noget fordi jeg er pivet smiley

    Det er ikke sidste eksamen...

    Ej må vidst bare tage mig sammen... men hun er jo min lille baby så vil gerne være sammen med ende 24/7 smiley


  • #13   10. maj 2011 Tania: Dagen efter skal jeg op til eksamen, det er en 24-timers eksamen. Men jeg rpøver at overtale manden til at tage fri søndag go så skal vi hygge os der smiley

Kommentér på:
Er ked af det :(

Annonce