{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Ny enlig mor {{forumTopicSubject}}

Halløjsa..

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg står i en rimelig stor situation, jeg er lige gået fra min søns far, og står nu med lejlighed, og alt det.
er der nogle hjemmesider hvor jeg kan se hvad jeg kan få af hjælp, og hvad kan man egentligt få af tilskud ?
Har ham boende hjemme hos mig og han skal hjem til sin far hver anden week. og ellers efter aftale.

er ik inde i alt det, så håber der er nogle der kan hjælpe mig, så vi ik skal side alt for hårdt i det!

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny enlig mor
  • #2   30. jul 2010 Du kan få faderskabsbidrag af faderen, og forhøjet boligstøtte.

    her kan du beregne hvad du kan få i boligstøtte:
    https://dinboligstoette.borgerservice.dk/
    jeg har brugt den to gange og det har præcist været det antal kroner jeg fik.

    Så kan du få hel eller delvis friplads i dagplejen så du betaler noget af beløbet eller får betalt det hele.

    Så får du forhøjet børnepenge (hver 3 måned) ca. 6200 - 6400 kr kan ikke lige huske beløbet.

    og så får du selvfølgelig som forsørger hvis du er på kontanthjælp eller SU. Det plejer at være det dobbelte ca.


  • #3   30. jul 2010 Okai mange tak, viste ik man fik ekstra børnechek, men det var da kun positivt at finde ud af.

    men han har ik flyttet sin adresse endnu ? Sku han meget gerne gøre i dag. så må jeg tage derop på mandag. Men kan jeg godt søge om det sedlv om han ik har flyttet den endnu eller skla jeg gå og vente på den går i orden..?


  • #4   30. jul 2010 du får jo børnepenge, så skulle du gerne ha nogle af fadderen, du kan søge boligsøtte og ekstra og ordinær børnetilskud

  • #5   31. jul 2010 takker, det betyder når han har flyttet den på mandag så går der lige de der 14 dage før den er flyttet, så kan jeg stadig nå det så jeg har hjælp til den første ?

Kommentér på:
Ny enlig mor

Annonce