{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

ARGH :@ {{forumTopicSubject}}

Jeg får spat af min svigermor!

Hun forstår bare ikke hvilken situation jeg står i osv, jeg mangler jo benet og har haft kræft, så det er utrolig svært at få et arbejde i denne tid, specielt personer som mig. jeg har i 5 år været tilknyttet til jobcenteret og det har bestemt ikke været godt. jeg blev kastet rundt til forskellige steder, presset til at arbejde meget som jeg slet ikke kunne holde til. og nu hvor jeg har et barn nytter det slet ikke noget jeg presser mig for hårdt til noget, for så ender det med at jeg ikke kan noget som helst fordi de gør ondt i mit ben.
Nå men jeg sad så og diskutterede med svigermor her til aften om det, og hun fattede bare ikke at det bare ikke er sjovt at blive "misbrugt" på den måde. Der er så meget mistillid til folk som ikke rigtig kan noget. forstå mig ret.
Hun troede ikke på at jeg helst ville undgå jobcenteret.
Og så tilbød hun sin hjælp til at snakke for min sag, hun er så den sidste person i HELE verden til at sætte sig ind i min situation for hun har ALDRIG oplevet at ens liv ændre sig drastisk og man er nødt til at indse man aldrig kan klarer et 37 timers job. for hende er alting "bare lige"

for det andet synes hun åbenbart det er en fejl i min opdragelse at min far lavede særkost til b.la mig hvis vi ikke kunne lide det der blev serveret, jeg kan da godt se nu det måske ikke lige var det smarteste, men min far var godhjertet og gjorde det alligevel. men forfanden jeg er ikke kræsen længere, det stoppede da jeg kom på efterskole! og alligevel siger hun til mig "jeg håber i giver jonathan forskelligt mad, for vi kan jo ikke have at han bliver lige så kræsen som dig pernille"
OKAY LUK RØVEN KÆLLING! måske skulle hun se på sin egen opdragelse af sine børn, de ligner jo nærmest nogen som er blevet sultet, fordi hun var bange for at de blev for tykke fordi de var nogle basser som små.
men nej nej, aldrig om hun kan se udover sin egen næsetip!

for det tredje så snakkede vi om julen i sommerferien og jeg siger så at det bliver mærkeligt i år, da jeg ved at kærestens familie har lidt andre traditioner end min familie, b.la så har min familie den tradition at ALLE gaverne bliver delt ud og vi må pakke op samtidig, hvor i kærestens familie er det hvor en person får 1 pakke også skal den pakkes op, snakkes lidt om og videre til næste, så siger svigermor så at vi nemt kunne gøre det på min måde. HVAD FANDEN? tror i ikke lige at kærestens familie vil glo underligt på mig hvis jeg bare kom midt i det hele og krævede at julen skulle holdes på min måde???? omg

det kan fandme godt være jeg virker nærtagende som nogle måske synes. men det mener jeg ikke at jeg er. så hold det venligst for dig selv.
Det var bare et raseriudbrud jeg skulle ud med!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH :@
  • #1   17. aug 2010 altså nu er det din far det bestemte hvordan i skulle opdrages, så nej der er ingen fejl der! For mig lyder det som om hun har det skidt måske på et eller andet punkt siden hun skal sidde og kritisere din fars måde, at opdrage på! Jeg havde bedt hende om at blande sig udenom, hvis hun kun, kan være negativ omkring det.. Og kan godt forstå det må ikke være sjovt at blive kastet rundt, i en masse arbejde du ikke kan holde til, det er utroligt, at de ikke kan se der er nogle ting der bare er en del hårdere for dig, pga dit ben og pga du har haft kræft, har det jo os påvirket dig psykisk smiley

    Men held og lykke fremover..


  • #2   17. aug 2010 Åhh ha altså, der findes bare mennesker, hvor man med tiden lærer at lade tingene ind af det ene øre og ud af det andet.
    Jeg har det lidt på samme måde med min svigerinde, ikke al ting, men når hun begynder at snakke om opdragelse så er det som om jeg kun hører bla bla bla bla bla....bla. Hun har godt nok opdraget fire børn, men bestemt ikke på en måde min søn skal opdrages på


  • #3   17. aug 2010 maja - netop. som jeg har skrevet, så har hun utrolig svært ved at se udover sin egen næsetip. kæresten bliver ved med at sige at hun bare gerne vil hjælpe, men jeg synes nu ikke det hjælper ret meget at hun kritisere på den måde.

    Janni - total enig. det kan godt være folk ikke kan lide min måde at opdrage min søn på, men fuck det. der er ingen som skal bestemme over min opdragelse af mit barn, jo selvfølgelig hvis jeg nu slog, eller konstant råbte af ham. men det kunne jeg ALDRIG finde på.
    hvorfor er det at folk altid skal blande sig i ting som ikke rager dem -.-
    det kan gøre mig så sur!


Kommentér på:
ARGH :@

Annonce