{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

ja de kære børn .. griner.. {{forumTopicSubject}}

sad og havde mig en rigtigt hyggelig snak med line 3 om 2 md.. igår aftes inden hun sku ind og putte ..
hun har jo så fundte uda a nogen har en tissemand og nogen en tissekone men hun har ikk styr på hvem som har hva sådan rigtigt så hun siger lige så arvorligt noa har en tisse mand ja siger jeg så for han er en dreng jeg har oz en tissemand siger hun så nej svare jeg du har en tissekone for du er en pige så tænker hun lige 2 sek så singer hun når jeg bliver stor så får jeg oz tissemand .. he he.. så var det alså lidt svært a holde masken..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja de kære børn .. griner..
  • #1   18. aug 2010 Ha ha ! Ej hvor sødt ! :') De kommer altså med nogen gode nogen de små smiley

    Dengang jeg var lille - også 3 år mener jeg. Der kunne jeg heller ikke finde ud af det der med tissemand, og tissekoner, så blev ved med at spørge min far, og mor om det - en dag blev min far lidt træt af at høre på det og siger så "Ja ja, når du bliver stor får du også en tissemand" DET troede jeg jo fuldt og fast på, så hver morgen skulle jeg liiige kigge om jeg havde fået en tissemand, fordi så måtte det jo betyde at jeg var stor ! smiley Ha ha hvis det passer er jeg ikke blevet stor endnu da ;D Ha ha

    Da min ældste storebror var omkring 2 år stod han en dag og virkelig irreterede min far, som til sidst sagde "Ja ja, gå nu bare ind og leg med din afføring" (skal lige siges at min familie ingen hæmninger har, de har VIRKELIG sort humor) Hvilket min storebror DUM som han er selvfølgelig gør ! Han går ganske enkelt ind på værelset, tager bleen af, og smørre lort op og ned at væggene ! OG hvem kunne IKKE tillade sig at blive sur ?? Ha ha godt min far selv havde sagt det ! "godt nok i en sjov mening" men han havde sagt det, og kunne jo så ikke skælde drengen ud smiley


  • #2   18. aug 2010 ha ha næhh det ku han nemlig ikk he he..

    den der sorte humer kan godt være farlig her har vi selv en utrolig sort humer og nogen gange bliver det alså misforstået a ander .. sidste år var jeg lige startet på en ny skole og sidder så i pausen med de andre pige som oz har børn og dem snakker vi jo så om kan ikk huske hva vi præcis snakker om med mener det var oprydning og rengøring og så får jeg sagt i sjov a nu var line jo blevet 2 så syntes ærligt talt godt hun snart ku begynde a gøre sig lidt nyttig derhjemme.. i det mindste ku hun da godt sætte kaffe over når nu hun som regl var vågen først griner er du gal en skide balde jeg fik a en a de andre .. hun havde vist ikk så meget humer he he..

    men vil lige sige jeg jeg kan jo se du er mor så du har da fået tissemand så du er blevet stor nu he he


  • #3   18. aug 2010 Ha ha ej okay, nogen folk kan bare ikke lave sjov med noget ! smiley
    Siger tit selv til Oliver når han bliver hys, "Årrrh bliv nu voksen og flyt hjemmefra" Det har jeg godt nok også måtte høre en masse for smiley
    Men jeg er ligeglad, sådan er min humor, og kan folk ikke tage den, - ja så er det ikke mig de skal være sammen med ! smiley Hihi


  • #4   18. aug 2010 nej heller ikk mig det bedste jeg ved er og grine .. det for faldt jeg oz for min mand for han er bare så fed en humor .. lige meget hvor trist jeg var ku han få mig til a grine og nu har vi været samme i 8 år og han kan stadig få mig tl a grine ligeså meget.. det er så dejligt..

  • #5   18. aug 2010 skæge historier...

Kommentér på:
ja de kære børn .. griner..

Annonce