{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

FFS ! {{forumTopicSubject}}

Lorte f.... pis dag altså !
og det skulle forstille at være en god dag med scanning og alt det der, men nejnej folk kan da virkelig ødelægge alt for en !!

Starter med jeg får i vide jeg skal have et møde med kommunen fordi de mener, jeg ikke har netværk nok til når den lille kommer.. det bliver jeg så lidt små sur over for det mener jeg ikke der er brug for.. da jeg i forvejen er sådan en der helst vil klare det selv med mine nærmeste..

ringer så og snakker med min mor om det, som starter med at sige det nok er en god ide. fordi så finder de ud a der ikke er noget at være bekymret for. og den hopper jeg så med på. så får hun i vide det fordi HUN ikke er særlig opbakkende (når jeg har brug for hendes hjælp med et og andet skal jeg komme til hende) og det lidt svært med den lille nu. og så tænder hun total a.

og begynder at sige alt mulig pis med at hvis jeg så flytter osv så går kommunen ind og fjerner den lille og alt muligt pis og papir. fordi planen er jeg skal flytte til sjælland og tage uddannelse efter barsel.

Så min dag er bare total ødelagt og sidder og tuder.
for jeg skammer mig noget så frygteligt, over jeg ikke bare kan se det dejlige i min datter er med i vægt og det hele. men synes bare det total svært. s; og har jo ikke lyst til at blive stemplet som en dårlig mor, for det ved jeg at jeg ikke bliver )': ja undskyld men er mega frustreret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FFS !
  • #1   27. aug 2010 Nadia.

    Ja det er da godt nok noget træls noget at få af vide. Men du skal ikke skamme dig, selvom jeg ved det nok er svært må du ta' det med oprejst pande, og vise dem du sagtens kan tage vare på dit barn smiley


  • #2   27. aug 2010 altså det der netværksmøde er nu et de holder med alle forældre under 25.. det gør det ihvertfald i min kommune. synes ikke det var så slemt det møde, men jeg også derfra med ekstra pengestøtte om måneden samt en uddannelses pulje hed det.
    Jeg er helt sikker på at du bare lige skal have tid til at falde ned, for det er aldrig rart når ens mor reagere sådan..

    Håber at din dag bliver bedre lidt senere smiley


  • #3   27. aug 2010 kan virkelig godt forstå du er frustreret.. Hvor fedt af ens mor ik er særlig støttende =/
    Har selv en mor der er sådan, og når jeg os som dig kommer med et problem som går mig på kan hun os gøre hele situationen værre og vende det til endnu mere negativt =/

    Men hvis du nu sørge for at ha stabilt liv og orden i alt så kan kommunen vel ik sæt finger på noget og mon så ik de lader dig være??

    Krydser finger og håber det bedste for dig =)


  • #4   27. aug 2010 Jeg har virkelig styr på alt.
    og den lille kan komme og jeg er klar..
    har alt til hende og mere til, har bare ikke et særlig godt netværk da det er en ny by jeg er flyttet til og sådan.

    desuden er jeg ikke sådan en der har MANGE venner, jeg har få og det nok. de få venner jeg har bor på sjælland og er en a grundene til jeg skal flytte.. den eneste grund til jeg stadig er her, er fordi jeg har et godt netværk omkring min fødsel. men det åbenbart ikke nok.
    forstår bare ikke lige hvad det er hun skal der.

    Da jeg var til JM aftalte vi sundhedplejesken skal komme som hun føler der er behov for, men nogle ekstra gange i hvertfald.. og nu skal en eller anden kommune dame også ligepludselig komme ? s: hm. så meget netværk har jeg altså ikke brug for og det har jeg aldrig haft da jeg ikke er typen der BARE åbner sig, fordi jeg er blevet svigtet en to for mange gange.. så synes det spild a ressurcer s:

    De alle enige om at det dejligt jeg vil flytte og starte på en uddannelse..
    så blev meget såret da min mor sagde de ville tage Nena hvis jeg flyttede. men jeg tror bare det var et argument for at få mig til at blive. da hun ikke vil have jeg bor for langt væk.. ikke fordi hun har noget imod at være fra mig, men fordi hun ikke vil gå glip a noget med nena. og allerede der synes jeg den er forkert s:


  • #5   27. aug 2010 Lykke N..
    Jeg siger ja til alt den hjælp jeg bliver tilbudt og tager imod den med kyshånd. og min sundhedsplejeske har sagt til mig hun virkelig ikke tror det bliver nødvendig at der kommer ekstra på (hun har set mig i vante omgivelser) hvor imod sygplejesken jo har været til møder hvor vi har snakket om ting der går mig på..

    så tror jeg vil forslå vi starter med sundhedplejesken, og hvis hun mener jeg har brug for mere kontakter hun kommunen. for synes det dumt at begynde på en masse der ikke er brug for. og jeg ved det ikke er nødvendigt. samtidig synes jeg at ''ideen'' er baseret på forkerte grunde. og kan ikke se hvorfor der skal være to at tjekke mig, og ikke kun en s:


Kommentér på:
FFS !

Annonce