{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

puha det var svært {{forumTopicSubject}}

ja har lige brug for at komme af med noget igen smiley

har taget det valgt at boycotte næsten alle mine søskende plus min mor. Som nogen ved blev jeg uvenner med min bror over penge, blev svinede enormt meget til, alt dette så min mor og hørte, alligevel valgte hun at lade være at invitere mig og Maloue til hendes 50års fødselsdag, men min bror blev sørme inviterde, det blev jeg self rigtig ked af, hun har til mig virkelig svinede min bror og hans kæreste til og sagt at de var gal på den, men nu min bror og hans kæreste gode nok pludselig åbenbart fordi de har penge, mine søskende er af den holdning at det synd for min bror han har det jo åhh så svært, og synes enlig det ret tarvligt af dem at tage parti på den måde. Min søster skrev bla til mig at det var plat jeg blev sur over de kaldte mig dårlig mor og alt det andet de skrev. Har ellers altid hafttgodt forhold til hende. Men kan sgu ikke holde til at blive hakkede ned på blive gjort ked af osv så vil jeg hellere leve uden dem, hvilket jeg har gjort før. Skal siges min bror har været ligeglad med familien i snart 7år, og han har spillede os alle op mod hinanden før, og nu gør han det igen. Jeg gider ikke hver gang være den der bliver kørt helt ned i kulkælderen, så for at skåne mig og Maloue så har jeg valgt at droppe dem. snakker kun med min lillesøster og lillebror. Der liggr self meget mere bag min beslutning. Undskyld det lidt rodet,. Håber det alligevel er nogenlunde forståeligt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha det var svært
  • #1   8. sep 2010 Kender det fra min egen familie. har ikke kontakt med min mor, søster og moster og IH hvor er det faktisk skønt at de ikke er der mere

• #2   8. sep 2010 Åhh, hvor træls..
    Men det lyder som en rigtig beslutning.
    At have kontakt med dem gør åbenbart ikke noget godt, hvad jeg kan forstå.

• #3   8. sep 2010 Mischa: Nej gør det ikke og har rigtig mange der støtter mig så er ikke alene smiley
    mor til en skøn pige: tror os jeg får det meget bedre.

• #4   8. sep 2010 Kender det også fra min familie..
    Snakker ikke med min mormor og moster, og min morfar blev også droppet starten af sidste år fordi han hoppede med på den vogn..

Og jeg synes også det er befriende ikke at have dem mere, fordi de skulle ALTID være SÅ negative og INGEN beslutninger man tog var gode nok osv, så man var altid SÅ stresset hvis man mødte dem eller skulle ud til dem eller de ringede..

• #5   8. sep 2010 har heller ikke kontakt med min mor eller den side af familien og jeg har det skønt nu...var hårdt i starten men blevet meget bedre

• #6   8. sep 2010 Har ingen kontakt med nogen i min familie, er nogenlunde samme årsager, alkohol og at de ikke kunne acceptere at jeg valgte at leve mit liv med en araber, som de ikke troede på var kristen.. og et ordentligt menneske, selvom han er opvokset i danmark. der ligger self også en meget grim historie bag dét... fra jeg var teenager, så det var heller ikke godt, før han kom ind i billedet. De accepterede bare aldrig at jeg levede mit liv som jeg ville... selvom jeg ikke har boet hjemme siden jeg var 14... og dér er alle mine 5 "miljø"skadede søskende også hoppet på deres vogn!!!! De år jeg ikke boede hjemme som ung og langt fra min familie... er den bedste tid for mig.. så derfor ser jeg det på den måde at mine ressourcer er stærkere, da jeg ikke skal bruge alt mit krudt på deres implicerede problemer, de hver især har.. og som er selvforskyldte!!!

pga. nogle problemer i hans familie taler vi heller ikke med nogen fra hans familie, han taler med nogle fætre.. og det er det er det vi har valgt, da til sidst blev et spørgsmål om det var os, eller vores familier, som i bund og grund kun var noget vi fik grå hår af.

Nogle gange er det svært at børnene ingen familie har udover os, men føler at det her er det rigtige... da de også samtidigt bliver skånet og beskyttet fra alt det lort... det er ofte svært at forklare for folk, udefra... men det er sådant livet er for nogle... desværre!! Har dog lært den ting at mine børn aldrig skal udsættes for nogle af de ting, som vi har været udsat for.. og det tager vi begge stærkt afstand fra!!

Nogle gange er lykken bare ikke at have en familie... men man danner jo også sin egen familie med venner med tiden... og så glemmer man nok alle de jule og fødselsdage, hvor de end ikke har skænket én en tanke.. nu er det vores lille familie, vi fejrer det med.. og det skal ingen ødelægge.. og når børnene bliver gamle nok, skal de nok få at vide hvorfor.. hvis de til den tid har ønske om at møde deres yderligere ophav, står det dem frit for.. nogle ting kan også ændres med tiden!

• #7   8. sep 2010 synes squ det er i orden du gør det der!

jeg har jo heller ikke kontakt med min søster. jeg lever med det. hun hakkede også ned på mig og kaldte mig inddirekte en dårlig mor osv.
    så hende har jeg ikke snakket med siden november og hun har kun set jonathan på billede.

• #8   8. sep 2010 er glad for jeg ikke er alene om at have taget det valg, det har self været rigtig svært, ikke mindst fordi jeg har en søster på 8 som jeg forguder, men har tænkt mig at sende breve til hende julegaver osv det ikke hendes skyld overhovedet.
    Jeg har en bonus mor som faktisk har været mere mor for mig end min bioloiske mor, og så har jeg min datters far og hans familie plus veninder og venner så er ikke helt alene.
    feks i mandags havde jeg en aftale med min mor om hun skulle med til et møde omkring min fremtid, er sygemeldt grundet en depression, hun kom aldrig, men mødet gik godt, ringede så hun tog den og lagde så på skrev så jeg var lidt skuffede og ked over hun ikke tog med da jeg havde brug for støtte, skrev så hvordan mødet var gået og at jeg endelig får den hjælp jeg har brug for, hendes kommentar var bare "NÅ! Jeg ligeglad jeg ligger syg" men jeg så hende så drøne rundt i byen med min brors kæreste, tror det var det der fik bæret til at flyde over.
    Så har idag skrevet pænt at nu synes jeg at jeg ahr fået nok og at jeg gerne vil ha de penge hun skylder hurtigst muligt og vores ting som er ved hende og at hun godt må slette mit nummer. det fik jeg ikke svar på

• #9   8. sep 2010 Jeg forstår dig fodt.. men det er typisk pga. manglende ressourcer.. og heldigvis kan man som voksen selv vælge fra, når det går over ens grænser.. for det er bare nogen gange det bedste

• #10   8. sep 2010 jeg har ihvertfald også selv været glad for at slippe for det pis derhjemme da jeg endelig selv begyndte at sige fra

• #11   8. sep 2010 ja, det er for nogle den rigtige løsning... smiley og er glad for at det blev en tilbagevendede løsning her.. det giver mere energi i hverdagen, selvom der ikke er nogen der kan tage børnene indimellem.. det vil jeg hellere, end at det skal dræne min energi og børnene skal være i et miljø, jeg knap nok selv kan være i!!

• #12   8. sep 2010 savner da noget af familien men deres undskyldning er...vi vidste jo ikke hvor du var...øhhh nej men er ikke gået under jorden!!! man skal ikke finde sig i alt og hvis det tærer på alle dine kræfter og gør dig ulykkelig er det ikke det værd....har ikke rigtig ngoet familie der kan tage maya men hun er hos sin far hver anden weekend og har en skøn reservemor og en dejlig veninde....noget familie vælger man heldigvis selv....bare lykkelig for jeg ikke ligner min mor og halvsøster

Kommentér på:
puha det var svært

Annonce