puha det var svært {{forumTopicSubject}}
ja har lige brug for at komme af med noget igen
har taget det valgt at boycotte næsten alle mine søskende plus min mor. Som nogen ved blev jeg uvenner med min bror over penge, blev svinede enormt meget til, alt dette så min mor og hørte, alligevel valgte hun at lade være at invitere mig og Maloue til hendes 50års fødselsdag, men min bror blev sørme inviterde, det blev jeg self rigtig ked af, hun har til mig virkelig svinede min bror og hans kæreste til og sagt at de var gal på den, men nu min bror og hans kæreste gode nok pludselig åbenbart fordi de har penge, mine søskende er af den holdning at det synd for min bror han har det jo åhh så svært, og synes enlig det ret tarvligt af dem at tage parti på den måde. Min søster skrev bla til mig at det var plat jeg blev sur over de kaldte mig dårlig mor og alt det andet de skrev. Har ellers altid hafttgodt forhold til hende. Men kan sgu ikke holde til at blive hakkede ned på blive gjort ked af osv så vil jeg hellere leve uden dem, hvilket jeg har gjort før. Skal siges min bror har været ligeglad med familien i snart 7år, og han har spillede os alle op mod hinanden før, og nu gør han det igen. Jeg gider ikke hver gang være den der bliver kørt helt ned i kulkælderen, så for at skåne mig og Maloue så har jeg valgt at droppe dem. snakker kun med min lillesøster og lillebror. Der liggr self meget mere bag min beslutning. Undskyld det lidt rodet,. Håber det alligevel er nogenlunde forståeligt
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 359
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 52
Men det lyder som en rigtig beslutning.
At have kontakt med dem gør åbenbart ikke noget godt, hvad jeg kan forstå.
jun 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 62 Svar: 416
mor til en skøn pige: tror os jeg får det meget bedre.
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Snakker ikke med min mormor og moster, og min morfar blev også droppet starten af sidste år fordi han hoppede med på den vogn..
Og jeg synes også det er befriende ikke at have dem mere, fordi de skulle ALTID være SÅ negative og INGEN beslutninger man tog var gode nok osv, så man var altid SÅ stresset hvis man mødte dem eller skulle ud til dem eller de ringede..
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
pga. nogle problemer i hans familie taler vi heller ikke med nogen fra hans familie, han taler med nogle fætre.. og det er det er det vi har valgt, da til sidst blev et spørgsmål om det var os, eller vores familier, som i bund og grund kun var noget vi fik grå hår af.
Nogle gange er det svært at børnene ingen familie har udover os, men føler at det her er det rigtige... da de også samtidigt bliver skånet og beskyttet fra alt det lort... det er ofte svært at forklare for folk, udefra... men det er sådant livet er for nogle... desværre!! Har dog lært den ting at mine børn aldrig skal udsættes for nogle af de ting, som vi har været udsat for.. og det tager vi begge stærkt afstand fra!!
Nogle gange er lykken bare ikke at have en familie... men man danner jo også sin egen familie med venner med tiden... og så glemmer man nok alle de jule og fødselsdage, hvor de end ikke har skænket én en tanke.. nu er det vores lille familie, vi fejrer det med.. og det skal ingen ødelægge.. og når børnene bliver gamle nok, skal de nok få at vide hvorfor.. hvis de til den tid har ønske om at møde deres yderligere ophav, står det dem frit for.. nogle ting kan også ændres med tiden!
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
jeg har jo heller ikke kontakt med min søster. jeg lever med det. hun hakkede også ned på mig og kaldte mig inddirekte en dårlig mor osv.
så hende har jeg ikke snakket med siden november og hun har kun set jonathan på billede.
jun 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 62 Svar: 416
Jeg har en bonus mor som faktisk har været mere mor for mig end min bioloiske mor, og så har jeg min datters far og hans familie plus veninder og venner så er ikke helt alene.
feks i mandags havde jeg en aftale med min mor om hun skulle med til et møde omkring min fremtid, er sygemeldt grundet en depression, hun kom aldrig, men mødet gik godt, ringede så hun tog den og lagde så på skrev så jeg var lidt skuffede og ked over hun ikke tog med da jeg havde brug for støtte, skrev så hvordan mødet var gået og at jeg endelig får den hjælp jeg har brug for, hendes kommentar var bare "NÅ! Jeg ligeglad jeg ligger syg" men jeg så hende så drøne rundt i byen med min brors kæreste, tror det var det der fik bæret til at flyde over.
Så har idag skrevet pænt at nu synes jeg at jeg ahr fået nok og at jeg gerne vil ha de penge hun skylder hurtigst muligt og vores ting som er ved hende og at hun godt må slette mit nummer. det fik jeg ikke svar på
mar 2010
jul 2010
mar 2010
jul 2010
puha det var svært