{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

God morgen BG ;) {{forumTopicSubject}}

Hvad skal i lave i weekenden ?

Selv skal vi til meget stor fest i aften , så der kommer min mand niece på 16 år og passer børn og hunde smiley ( gider enlig ikke da jeg kun har ca 1 !/2 md til termin og har slem bækkenløsning , men må holde mig siddende )

Lørdag aften tager jeg til pige tam tam / fødselsdag og manden bliver hjemme med børn / hunde . ( skal nok blive hyggeligt , selv om jeg heller vil blive hjemme )

Og søndag tager manden til kbh og skal se amerikansk fodbold med vennerne .. ( skønt med lidt fred og ro i huset , godt de aftalte at være hos en kammerat i kbh og se det )

Så hele weekenden er booket op .. pyha .

I ønskes alle en super god weekend smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God morgen BG ;)
  • #1   10. sep 2010 I morgen skal jeg i Legoland med en gammel veninde som jeg ikke har snakket med i snart 8 år og førhen var vi næsten sammen dagligt, så glæder mig til at vi og vores unger skal hygge os.

    Søndag drøner jeg så¨til Billund igen men for at hente mine forældrer der kommer hjem fra mallorca :o)


  • #2   10. sep 2010 Lykke & William pilfinger smiley .


    Lyder til at blive en dejlig weekend smiley Rigtig god tur i byen .. smil


  • #3   10. sep 2010 sabrina.nu med tre guldklumper. .

    Rigtig god tur i Legoland og håber i har vejret med jer smiley

    Jeg ville også gerne i Legoland , men det når vi ski ikke i år da jeg har slem bækkenløsning ..
    Så det må desværre vente til næste sommer ..


  • #4   10. sep 2010 i dag har jeg fødselsdag.

    så kommer min bedste veninde senere også skal jeg lave ørredmousse og gøre klar til at min familie kommer i morgen.

    min mor kom med rundstykker til mig her til morgen! mums! smiley


  • #5   10. sep 2010 idag står den på ren hygge..
    Imorgen går turen til københavn, vi skal besøge min kærestes søster, hun har lige født en lille pige. Vi skal overnatte på et lækkert hotel..
    Og søndag skal vi til barnedåb ved min kærestes fætters datter smiley



  • #6   10. sep 2010 Jane de har ellers også åben i december :o)

  • #7   10. sep 2010 Pernille smiley .

    Stort tillykke med dagen ,, HIPP HURRA !! Håber da den bliver som du ønsker smiley smil


  • #8   10. sep 2010 sabrina.nu med tre guldklumper. .

    Ih fristende , men synes der er lidt langt i bil fra sjælland til jylland med sådan en lille bette pige , , så vi venter pænt til næste sommer smiley Og så nyder vi bare december med masser af julehygge istedet smiley


  • #9   10. sep 2010 Mor til 2 .

    Lyder da dejligt med hotel ophold smiley gad jeg også godt hvis der var spa bad ,, aaaahhh ,,, smil .. tillykke med kærestens søster smiley og rigtig god tur .. smil


  • #10   10. sep 2010 Jeg skal på arbejde her kl 15 til 22.

    Imorgen skal vi på Tommerup marked, og om aftenen skal vi passe naboens 2 drenge.

    Søndag skal kæresten ud og løbe, og jeg skal nok lige besøge mine forældre og så skal der ellers slappes max af på sofaen...
    Måske hvis der er tid, så tager vi på marked, hvis der er noget vi ikke fik købt lørdeg, som vi ikke kan leve uden.

    TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN PERNILLE...


Kommentér på:
God morgen BG ;)

Annonce