{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Nu er jeg altså ét stort ? {{forumTopicSubject}}

Villum er begyndt at vågne om natten fordi han er sulten. Han har fået modermælkserstatning siden han var 4 uger gammel. Han bliver 4 mdr. d. 30 september og har alle tegn på at han er klar til rigtig mad. Derfor tænkte jeg at han skulle have en flaske majsvælling inden sengetid og jeg ville starte i aften.

Men så ser jeg på pakken at man tidligst må give dem det når de er 6 mdr. !! Det forstår jeg simpelthen ikke for er vælling ikke bare tynd grød? Grød må han jo gerne få nu og det havde jeg tænkt på at give ham fra i næste uge.

Hvad gør en klog? Må han få vælling nu som 4 mdr. eller??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er jeg altså ét stort ?
  • #1   21. sep 2010 Da Alex var de der 4 måneder fik han en flaske vælling inden han skulle sove, og efter jeg begyndte på det sov han igennem ..

Så hvis jeg var dig ville jeg give ham den flaske vælling ..

• #2   21. sep 2010 vores sundhedsplejsik, sagde til os, at sabrina gerne måtte. da hun også vågnede om natten,. så vil da tro at han gerne må.

• #4   21. sep 2010 Det fordi de har lavet det om. Da min søn var lille hed det også fra 4mdr, så kan ikke se hvad der skulle ske ved det.

• #5   21. sep 2010 altså da min søn var lille kunne man få mme med rismel der mættede mere og de måtte få vælling og grød fra de var 3 mdr og rødebær var forbudt mens de var små og sådan hænger tingene slet ikke sammen mere.

• #6   21. sep 2010 mener det er fordi der er gluten i vælling, så derfor anbefaler de det først fra 6 mdr.

• #7   21. sep 2010 Åhh... jeg er bare total i vildrede... Det er helt sikkert glutenfri. Det er al tilskudsblanding til børn ifølge lovgivningen.

Villum er bestemt ikke en lille baby. Han vejer over 8 kg og er ikke fyldt 4 mdr. Men han er sulten. Det er der ingen tvivl om. Jeg tænker bare at der jo må være en grund til at man ikke må give dem det før 6 mdr. alderen...

Tror jeg venter til jeg får fat i min sundhedsplejerske...

• #8   21. sep 2010 DA William var 4 mdr. havde de lige lavet pakkerne om til 6 mdr. men jeg fik af vide i min mødregruppe + af min Spl. at de godt måtte få vælling fra 4 mdr, men at det var en måde at få mødre til og amme længere... Om det passer skal jeg jo ikk kunne sige, men det lyder da logisk nok?

• #9   21. sep 2010 Hej.
    Jeg vil bare lige sige at jeg har en søn, han har altid været større end de andre på hans alder, og meget sulten, jeg gav ham vælling da han var 4 mdr. inden han skulle sove, men ha´n ville ikke have det man købte i pakkerne, jeg lavede det simpelthen fra bunden (fandt opskriften på nettet) hvis du gerne vil have den vil jeg godt finde den frem til dig. Han gik ud som et lys inden han overhovedet var færdig, og så sov han som en sten til dagen efter smiley
    Min sp sagde også til mig at man skulle passe på da det var fedende, men min søn fik det ikke så længe før han sov natten igennem uden.

Kommentér på:
Nu er jeg altså ét stort ?

Annonce