{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

det spøger måske {{forumTopicSubject}}

hej alle.
jeg har et spørgsmål, det er nok lidt nærkeligt, min mor døde her den 25 maj i år, hun sagde altid at hun ville være hos os og passe på mig og vores ufødte barn.
nu er der virkelig begyndt og ske underlige ting herhjemme, vores tv tænder og slukker af sig selv, men kun hvis mig og min kæreste sidder og snakker om nogle ting og jeg begynder og tale lidt højt, og vores lamper i køkkenet, der har vi oplevet pæerne er skruet lidt ud, og nogle figuer jeg har fået af min mor, flytter sig lidt nogle gange, syntes det er uhyggeligt især når jeg så nogle gange er alene hjemme.'
, kan man få sådan en ud for at finde ud af om det virkelig er min mor der er hos os?
eller hvad gør man? håber nogle kan hjælpe jeg sover virkelig dårligt om natten og drømmer også om det, hvor jeg nogle gange "taler" med min mor.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det spøger måske
  • #3   23. sep 2010 hvis du vælger at få en clairvoyant ud, synes jeg du skal vælge med omhu. nogle er virkelig de største fuskere -.-'

• #5   23. sep 2010 tania.

Spøgte det så?
    hvad gør de egentlig ? får de dem til at ''krydse over'' eller hvad man siger ?

• #6   23. sep 2010 jeg ville helt klart få en ud.. Jeg overvejer at få en tid hos marion dampier eller hvad hun hedder, for at snakke med min bror..

Kan du huske hvad din mor og dig så ''snakker'' om i drømmene? noget seriøst eller? Nu skal du bare sige til hvis dt er jeg spørg for meget.. Tror nemlig meget på ånder osv. Nok os fordi jeg er så åben overfor dem smiley

• #7   23. sep 2010 Nadia, Ja de får dem til at krydse over eller hvordan man kan sige det, sidst vi havde en ude, Healede hun mig fordi hun sagde det var mig der var så åben overfor dem smiley

• #8   23. sep 2010 Maja..
    Okay..
    hjalp det så?
    skal lige siges jeg selv tror på det.
    men har nu aldrig oplevet noget som sådan.

• #9   23. sep 2010 Jaah det hjalp faktisk smiley , vi fik afvide at han gik over til naboen som er blomster handler, og altid været lidt gnaven og at når dennne ånd var væk, så ville han begynde at smile og gøre orden derover, hen over sommeren og nu er der begyndt at blive orden og pænt derover og de gange vi har været derover har han været glad.. smiley
    - Jeg tror os på det, men det fordi jeg har oplevet så meget. clairvoyanterne mener det fordi jeg simpelthen er så åben overfor det, det samme er min far og min farmor var det os smiley

• #11   23. sep 2010 Når disse ting sker, så snak med din mor. Når jeg siger snak så mener jeg at du skal sige med stemmen at hun ikke bhhøver at være hos dig, du kan sagtens klare dig selv. Sig det du vil til hende.
    Hun har sikkert en grund til at være hos dig, men det kan en clairoyant fortælle dig, og så kan du tage stilling til om du vil have hende der.

Men ja en clairvoyant kan hjælpe dig. Har selv haft en hjemme hos mig, da min afdøde hund var i huset. Efter han havde været der, så var alt stille og min nye hund kunne finde ro.

Jeg havde det fint med at han var der, men det havde Sofus ikke.
    Hos mine forældre går den tidligere ejer også igen. hende snakker min mor til, når hun larmer for meget, eller skræmmer katten. Så stopper det igen, og katten ligger sig til at sove igen.

• #12   23. sep 2010 Hov glemte at sige, at hun måske bare vil være hos dig til barnet er født.

• #13   23. sep 2010 hej alle når jeg drømmer om min mor og vi "snakker " sammen er det om at vi venter en lille dreng, det vidste hun nemlig ikke og så sagde hun til mig jamen anja så kan han jo hjælpe sin far, som er anlægs gartner, også grinede vi og der vågnede jeg så.
    er glad for min mor er her, men det er også en smugle uhyggeligt syntes jeg især om aftenen når jeg er alene hjemme nogle gange gøer vores hunde også af ingenting bare lige ud i luften.
    er glad for det ikk bare er mig det er blevet normal og ser og høre ting, men at der virkelig findes ånder.

• #14   23. sep 2010 Prøv når du er selv hjemme og føler dig forskrækket og sig ''Mor, du gør mig lidt bange nu'' så vil jeg væde med det stopper hun er der kun for at passe på dig og se til dig smiley Den ene gang da jeg sov ved min far, sov jeg på sofaen og lige pludselig vågner jeg ved, der er nogen der går op og ned at trapperne, og jeg ber pænt min stedmor laila om hun ikke gerne vil lade være, og så gik skridtene en enkel gang op også stoppede det smiley ..

• #15   23. sep 2010 anja..

Altså så du 100% sikker på det din mor?

• #16   23. sep 2010 Er det først noget der er begyndt efter din mor er død, kan det sagtens være hende.
    Du skal bare snakke med hende, selvom man føler sig ligt skør.
    Hun passer på dig og dit barn, og det er da en dejlig tanke IKK?

Da jeg skulle passe hus for mine forældre, oplevede jeg at Grethe kom gående ind igennem stuen. Kunne tydeligt høre fodtrin, og gulvet knirkede som det altid gør når der kommer nogen ind i stuen. Katten fløj ud, og hundene begyndte at gø.
    jeg sagde til Grethe at hun gjorde både mig, katten og hundende bange, så om hun ikke ville gåre sød at være stille, men at det var sødt af hende at lige ville se til mig. Det stoppede med det samme, og fodtrinene forlod stuen igen.

Ved det lyder totalt hul i hovedet, men det skete og det er IKKE en historie.

• #17   23. sep 2010 Det med ånder det kender jeg alt for godt... Jeg har min mor med mig alle steder og hun har i flere tilfælde passet meget på mig... (ulykker og sådan) samt hun nusser mig på kinden hver aften inden jeg skal sove... Jeg nyde at hun er her men har også sagt til hende at hun gerne må gå over på den anden side, hvis hun vil...

• #18   23. sep 2010 jo det er da en dejlig tanke tror bestemt det er min mor der er her det startede ca en lille uge efter hun var død og der har aldirg være noget før, min kæreste har boet her i 3 år og aldrig oplevet noget ligende og jeg har boet her 1 år.
    tror jeg vil prøve og sige næste gang at jeg bliver lidt bange men er glad for hun er her. hmm er der nogle af jer, der har set de ånder der har været hos jer? eller høre man dem kun?

• #19   23. sep 2010 Jeg har set en engang, den gang jeg boede hjemme ved svigerfamilien, og min far kan nogen gange når han har haft en rigtig hård dag og sætter sig op i stuen så siger han det som om at laila sidder over i sofaen og kigger på ham som hun plejede når han anstrengte for meget smiley

• #20   23. sep 2010 maja n. oki vildt tror jeg ville få et endnu mere chok hvis jeg så hende, men min søster tror ikk på mig, hun siger det er mig der er skør, fordi der er ikk sket mærkelige ting hos hende.
    bliver da ked af det når hun siger sådan noget.

• #21   23. sep 2010 Jeg fik os et vildt chok for det så ud som om der stod nogen i døren og kiggede på mig til sidst ignorede jeg det bare, og så lige pludselig kom min svogerne og stod i døren, fuck jeg var ved at skide en neger.. Jaah det er vildt, enten har man evnen til det ellers har man ikke. Du skal ikke blive ked af det, jeg siger det er iorden folk er skeptiske, men jeg ved at der er mere mellem himmel og jord, og det er snyd de er så snæversynet og skeptiske at de vil sige dumme ting til andre mennesker der kan noget andet end dem smiley

• #22   23. sep 2010 jeg syntes også det er smukt hvis det er min mor der er hos mig, jeg ved det jo ikk med sikkerhed men tror det, men jeg har aldrig turde tro på sådan noget med ånder, men jo det er mere mellem himmel og jord.
    er glad for jeg kan "snakke" med min mor i mine drømme det er jo lige som om hun er her live.
    men tror jeg vil prøve og ringe til sådan en clairvoyant og høre om de kan hjælpe det kan jo være min mor vil fortælle mig noget.
    kan jeg evt snakke med min mor gennem sådan en?

Kommentér på:
det spøger måske

Annonce