{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lyn og torden :s
  • #2   7. aug 2008 syndes det er hyggeligt

• #3   7. aug 2008 sidder og venter på at det skal komme tl Thisted

• #4   7. aug 2008 hr og fru A>> sig lige til hvis det gør, for så rammer det nok også her hos mig smiley

• #5   7. aug 2008 det er hyggeligt, men desværre også forbi har i Varde..

• #6   7. aug 2008 nu er det holdt op her ved os.. det regner kun.... men det er kulsort udenfor nu

• #7   7. aug 2008 vild hygge.... no har jeg os lyst til tordenkaffe....

• #8   7. aug 2008 janne, nu mor til.... : det skal nok.. du får løbende en rapport..

• #9   7. aug 2008 det lyder strålende *GGG*

strømmen må for alt i verden ikke gå imens der er comedy fightclub *SS*

• #10   7. aug 2008 Her lyner og tordner det stadig... Og er panisk angst for det.. Så har gang i computeren og sidder med tv'et rigtig højt og så under dynen... Heldigvis kun ½ time til manden kommer hjem igen! ...

• #11   7. aug 2008 syntes osse det er hyggeligt, men var ikke sjovt at sidde 1 time uden strøm smiley

• #12   7. aug 2008 *Kristina* - Ellers tak, vi har nok i det der kommer her.. smiley
    Men ellers tak for tilbudet smiley ... Hehe

• #13   8. aug 2008 jeg gemmer ig altid ved Peter.. smiley hehe

• #14   10. aug 2008 Jeg er så paranoidt bange for det at jeg næsten burde søge behandling.
    det har ikke altid været sådan. Det startede for 2-3 år siden og indtil da var jeg ligeglad.
    Jeg boede i en by der hed Sulsted i Nordjylland og man kørte bare opad bakke til Sulsted. Manden ovre på autoværkstedet der ejede det som min daværende kæreste arbejdede på sagde at det var Nordjyllands højeste punkt den by så når det tordnede var det voldsomt men han havde vænnet sig til at skyerne var meget langt nede og lynene slog ned alle steder om ørerne på dem og ned i vejen. Engang havde de ikke lukket porten til værkstedet og et kuglelyn kom ind og fes rundt i værkstedet.
    han fortalte i en halv time om lyn og torden og til sidst gøs det lidt i mig.

allerede et par dage senere blev det tilfældigt lynvejr. Det første jeg oplevde i den by jeg var flyttet til og kæresten var på arbejde. Det var helt sort og det var så højt og jeg kunne høre taget rasle og frygtede de vilel slå ned igennem. De slog ned i vejen, og vinduerne hamrede.

jeg gemte mig ude foran køkkenskabene hvor jeg sad op ad dem da jeg ikke turde rykke mig efter jeg havde taget vand ud af håndvasken. Pludselig holdt det op og jeg ville se om det var væk og lagde mig på knæ, kiggede langsomt op over bordkanten og ud af vinduet og lige i det samme slog et kæmpe lyn ned ude foran i masten så jeg blev blændet og dårligt kunne se selve lynet. Jeg troede vinduerne gik i stykker. aldrig har jeg hørt så intenst og skræmmende et knald.

siden blev jeg så paranoid at jeg ikke tude gå oprejst når det lynede og lagde mig fladt under sengen, hev alle stik ud og slukkede stikkontakter så der var så lidt el som muligt til at tiltrække lynene, jeg fik mest vand muligt væk og var bange for at vandet i toilettet var nok til at tiltrække lynet. Følte de kunne se mig og var bange for at vandet i min krop hvor så meget var samlet på et sted ville tiltrække dem og jeg troede jeg skull dø hver gang det lynede for lige om lidt slog det gennem taget og ned i mig selvom jeg lå ned.

var rædselsslagen selv to år efter da jeg flyttede ind i en blok på nederste etage for at det tog mig gennem vinduet eller hele vejen ned gennem blokken

Kommentér på:
lyn og torden :s

Annonce