2.353 visninger
|
Oprettet:
Hummel jakke og størrelse {{forumTopicSubject}}
Har lige købt en hummel forårs/sommer jakke til vores søn da den var sat rigtig meget ned, men er da i tvivl om størrelsen..
Kan det ikke godt passe de er små i størrelsen som deres bodyer også er ?? Den er nu rigtig lang på ærmerne men ellers virker den nu ikke voldsom..
Har købt str. 98 vores dreng er 2 år og bruger faktsik ikke mere end str. 80/86 i tøj da han er en lille fyr.. Har en body fra Hummel str. 92 som han bruger nu..
Skulle jeg tage jakken et nummer større tror I eller bliver det for voldsomt ??
jul 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 35
Tilde bruger normalt 86 i tøj, men vi har en str 92 i hummels vinterjakke til hende og den passer fint til Tilde nu, så jeg ville nok overveje en str større hvis jeg var dig da det jo først et til foråret/sommer du skal bruge den.... ;0))
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Syntes ummildbart bare den er lang på ærmerene, men det er ikke altid der er den store forskel på 2 størrelser, så tror jeg vil undersøge det. Ved bare at da han fik bodyen str. 80 var det faktsik kun på ærmerne den var længere i længden på selve bodyen var der ikke rigitg nogen forskel..
Hummel er et fedt mærke, men sværet at vurdere størrelsesmæssigt syntes jeg.
nov 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 367
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 135
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Men har fået lov til at komme op til dem jeg har købt den af (netbutik) så jeg kan se forskellen på størrelserne, så det vil jeg da lige prøve og super service..
Hummel jakke og størrelse