{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.329 visninger | Oprettet:

Hummel jakke og størrelse {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en hummel forårs/sommer jakke til vores søn da den var sat rigtig meget ned, men er da i tvivl om størrelsen..

Kan det ikke godt passe de er små i størrelsen som deres bodyer også er ?? Den er nu rigtig lang på ærmerne men ellers virker den nu ikke voldsom..

Har købt str. 98 vores dreng er 2 år og bruger faktsik ikke mere end str. 80/86 i tøj da han er en lille fyr.. Har en body fra Hummel str. 92 som han bruger nu..

Skulle jeg tage jakken et nummer større tror I eller bliver det for voldsomt ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hummel jakke og størrelse
  • camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
    #1   4. nov 2010 Kender ikke lige størrelsen på deres jakke, men i alm tøj, bruger lucas en størrelse større end i andre mærker

  • #2   4. nov 2010 Hej hej...
    Tilde bruger normalt 86 i tøj, men vi har en str 92 i hummels vinterjakke til hende og den passer fint til Tilde nu, så jeg ville nok overveje en str større hvis jeg var dig da det jo først et til foråret/sommer du skal bruge den.... ;0))


  • #3   4. nov 2010 Kian havde en i sommers, den hed 98 og han brugt 92 på det tidspunkt, den passede perfekt.

  • #6   4. nov 2010 Ja det er ikke nemt, men måske jeg skulle finde ud af hvor meget større den er i str. 104, for er det ikke meget kunne det godt være den størrelse, syntes bare det lyder voldsomt :O)

    Syntes ummildbart bare den er lang på ærmerene, men det er ikke altid der er den store forskel på 2 størrelser, så tror jeg vil undersøge det. Ved bare at da han fik bodyen str. 80 var det faktsik kun på ærmerne den var længere i længden på selve bodyen var der ikke rigitg nogen forskel..

    Hummel er et fedt mærke, men sværet at vurdere størrelsesmæssigt syntes jeg.


  • #7   4. nov 2010 Marcus har str 92 i hummel vinter jakke og 92 i fleece dragt jo det er lidt småt hummel.

  • #8   4. nov 2010 Jeg har fået af vide af Hummels kundeservice at deres tøj er lidt småt i størrelsen, så du skal som minimum tage et nummer større end han bruger.

  • #9   4. nov 2010 Så skulle det også være nok med en i str. 98 da han kun bruger 86 i overtøj nu..

    Men har fået lov til at komme op til dem jeg har købt den af (netbutik) så jeg kan se forskellen på størrelserne, så det vil jeg da lige prøve og super service..


Kommentér på:
Hummel jakke og størrelse

Annonce