{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Ville lige sige .... {{forumTopicSubject}}

Undskyld!!!
Har fået opfattelsen idag at folk nogen gange kan se mig som et menneske der tænker meget negativt og opretter negative indlæg.. (Og det er ikke klantret på en bestemt person dette her)
Men ville egentlig bare sige undskyld for det og sige at jeg slet ikke er en person der ser negativt på alt..
Tror bare det er en kombination af at det sidste ½ år i vores liv har båret på rigtig meget negativt, så til sidst kan det godt være svært at fokusere på det positive og at det kommer til at ske noget positivt når det negative blir ved med at hagle ned over en..
Men som en klog person herinde sagde, så nytter det ikke altid at fokusere på det negative men også på noget positivt.. og det vil jeg klart tage til mig og prøve at håbe og tro på at vi også kan være heldige selvom vi tit er uheldige..
Har aldrig set mine indlæg som negative bare frustreret og kede tråde jeg har lavet da jeg søgte råd og vejledning. men vil da lige undskylde hvis andre også har opfattet mig sådan.. smiley

Vil nyde aftenen og weekenden med min dejlige mand og fokusere på det positive og gode der kan komme til os mens vi mindst venter det smiley

Rigtig god weekend til jer alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville lige sige ....
  • #2   27. nov 2010 Du er sku sød smiley

Rigtig go weekend til dig og din mand smiley

• #3   27. nov 2010 Camilla og Lea.. Rigtig god weekend til jer tøser smiley

"Jeg er mig" Tak søde, dejligt at vide, og husk du også altid er velkommen til at skrive smiley

Havde bare sådan brug for at komme ud med det og sige undskyld hvis folk kan opfatte mig sådan.. det var ikke for at klantre nogen jeg gør det.. bare mere for min skyld at jeg har min samvittighed på det rene smiley

• #4   27. nov 2010 Jeg er mig: Du kan tro jeg er positivt.. Har lært at skulle stole på "systemet" og så bare håbe det bedste nu.. er spændt og glad smiley

Søde RIkke hvor er du bare sød smiley Ved det er folks eget problem men vil bare ikke fremstå som en person der tænker negativt hele tiden, så ville lige komme ud med min samvittighed smiley

Håber ikke nogen føler sig trådt på .. for det er ment generelt ikke myntet på nogen smiley der var bare en der fik mig til at åbne øjnene smiley

• #5   28. nov 2010 Søde du. Du ved hvad jeg mener om dig, og den trælse spand spinat du og manden har trampet rundt i længe nu. Du er jo som alle os andre også kun et menneske, og når man som menneske, bliver budt flere negative ting end positive, så har man bare en tendens til at opleve verdenen mere negativt. (Taler 100% af erfaring gennem 3½ år)

Vi har alle brug for et kærligt spark engeng imellem. Jeg gav dig dit igår, og det var kun fordi jeg mere og mere kunne mærke at du var på vej ind i samme bane som jeg selv var havnet i engang.

Du ved at jeg på intet tidspunkt har skrevet at jeg var træt af dig, men derimod opfordret dig til at skrive alt det du ville, i alle de tråde du måtte ønske at lave. Dette er et forum, og gider man ikke læse dine tråde, jaaaaaa så kan man jo bare lade være...

Ha en super weekend søde. Hyg dig med manden og nyd denne søde ventetid... ;o/ Knus fra mig...

• #6   28. nov 2010 ej det da tarveligt a sige til dig syntes jeg .. har da aldrig læst dine indlæg som negative du har jo bare spurgt oom råd til det der har fustret dig det har man da lov til herinde..knuz

• #7   28. nov 2010 Søde Joan.. Ved dine spark de er kærlige og det igår var jeg SUPER glad for smiley Så der er slet ikke noget der smiley
    Er glad for at høre folk ikke er helt trætte af mine tråde, og ellers må de jo lade vær med at svare smiley

Liane.. Hvor er du sød.. det var slet ikke for at hænge nogen ud.. kan godt et sted forstå hvorfor jeg fik det at vide og så har jeg bare fået tænkt over tingene siden.. Men opretter mest tråde fordi jeg er i tvivl eller mangler hjælp.. smiley

Knus til jer smiley

• #8   28. nov 2010 Jamen hvis du er i tvivl eller mangler hjælp, så skal man jo også bare spørge løs.
    Et er helt sikkert, jeg er IKKE TRÆT sf dine tråde. De kan jo også få mine tanker igang igen, og dermed får jeg bearbejdet det tanker jeg havde dengang selv...

KLØ PÅ...

• #9   28. nov 2010 Du er så sød smiley Tak søde smiley Spørger stadig løs så smiley

• #10   28. nov 2010 Jep det skal du bare gøre... ;o)

• #11   28. nov 2010 Dejligt at høre smiley

Kommentér på:
Ville lige sige ....

Annonce