{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

HG {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen ;o)

Kender I godt dét med at man ikke kan finde ud af om man skal læse videre, eller tage ud og arbejde...? Og tjene penge...!

Jeg er nemlig færdig udlært om 3 mdr, og så går jeg og spekulerer på om jeg skal tage HG uddannelsen på Handelskolen...!!!? Men det er jo også 4 år oveni...! Bliver 23 år - Så er jeg 27 år når jeg er færdig...!!! Puha den er svær..."!!! Hjælp...

Kram

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HG
  • #2   15. aug 2008 kan du ik tage den der hedder hgv1. det er for voksne, der er det skolegang i 1 år og to år i lærer

• #3   15. aug 2008 Jeg bliver færdig udlært social og sundhedsassistent...!!!!

Jamen HGV1 starter først til august igen næste år...! Og den alm. HG starter op i januar, hvor der er mere ældresspredning i klasserne...! Og sys jeg vil få mere ud af at gå i klasse med lidt ældre, hvis jeg skulle vælge...!

• #5   15. aug 2008 jeg har dog en anden mening. jeg gik på hg for to år siden og de fleste elverne er dem der kommer direkte fra folkeskolen, hvor imod hgv1 er for dem som er ældre.. sådan er det i hvert fald i odense

• #6   15. aug 2008 Jamen jeg er som også ganske tilfreds med min kommende uddannelse...! Men jeg kunne også godt tænke mig en kontor uddannelse oveni ;o)

På Vejle Handelskole, prioterer de ældre elever i samme klasse...! Hg Januar som de kalder klassen, er for folk som har skippet en anden udd, og for folk som sys det er nemmere at tage udd, på det tidspunkt.

HG -voksen, kan jeg også tage, men så skal jeg vente et helt år... Det sys jeg ikke rigtig jeg vil vente på... Kan ligeså godt komme igang med det samme.. Og det passer med at jeg er færdig i nov mdr. og så kan begynde HG til jan...:"

• #7   15. aug 2008 Lønmæssigt ville jeg tage en HH og ikke HG. Jeg har en HG2 og i forhold til det jeg vil i dag, skulle jeg ha' taget en HH. HH er jo til kontor og HG er til butik.

• #8   15. aug 2008 jeg fik a vide at jeg ksu have en hgv1 inden for handel og kontor, så det var det jeg sku vælge. underligt de uddannelsesvejleder er så forskellige

• #9   15. aug 2008 Da jeg tog min hg var der ikke noget som hed hgv1, hehe, men det er også 7 år siden nu efterhånden ;o)

• #10   15. aug 2008 Jeg har HH - det er til hvis man vil læse videre til f.eks. finansøkonom, men man kan også blive kontor - og salgsassistent..

HG - er begyndt at lave linier som man vælger på 2 år, jeg kan ikke 100% huske de 3 linjer, men det er i hvertfald bleven delt sådan op at man kan tage indenfor kontor, inden for salg og kombinere begge dele..

I lærer tiden er der forskel på om man har taget HH eller HG, men ved ikke hvad der så sker når man er udlært lønmæssigt..

• #11   15. aug 2008 Tror jeg vil tage en HG kontor...!!!! Hvis det er dét valg jeg tager smiley

Kommentér på:
HG

Annonce