{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

spytter maden ud {{forumTopicSubject}}

så er min datter på 15 måneder også begyndt at være en bølle...hver gang vi skal spise får hun mad i munden, tygger det og spytter det så ud...har ikke noget at gøre med hun ikke kan li det da det er mad hun har spist før og stortset spiser alt....er sikker på hun er ved at afprøve grænser men udover NEJ hvordan får man hende så til at stoppe igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spytter maden ud
  • #1   7. dec 2010 uha.. har en søn der og 17 mdr så ja jeg ved alt om at de skal prøve græser af, vi er begyndt at tage Olivers mad fra ham (bare så han ikke lige kan nå det), hvis han leger med det, eller tager pålægen af, eller spytter det ud (det har han også gjort, men det var først når han var mæt som regl. Men det lige at tage det og han finder ud af at han ikke får det igen før han kan spise pænt, han begynder selvfølgelig at skabe sig men det prøver vi at ignorere, og så prøver vi til nogle gange, og til sidst synes han ikke det er sjovt at han ikke må ha sig mad stående foran sig, det har hjulpet her, men det er nok at prøve sig lidt frem, vi har også vent hans stol om så han sad med ryggen til og lige pluselig kunne han sidde ordentligt ved bordet, bare efter få sek.

    men vi har også vores ture med ham.. smiley det skal man jo nok have..


  • #2   7. dec 2010 her er hun holdt op med spise selv så meget mere...banan, pære, agurk og sådan noget vil hun gerne selv sidde med...hun har ellers selv kunne spise med ske og gaffel siden hun var 10 måneder ca. bare man puttede maden på den men gider hun ikke mere...stille jeg tallerkenen på bordet foran ryger den en vej....på gulvet....prøver og prøvermig frem nu det kun et par dage så håber snart jeg kan få pillet det af hende igen....god kamp herfra til jer også:)

  • #3   8. dec 2010 mange tak, ja det er som regl bare en lille periode de er inde i, men det kan altså også være mega træls, hehe det med at spise selv gad Oliver pludselig heller ikke, men nu VIL han selv, så det er også i perioder hvad de helst vil. Held og lykke...

Kommentér på:
spytter maden ud

Annonce