{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Nægter at spise.. {{forumTopicSubject}}

Noah har fra start af været meget afvisende over for Ske mad, faktisk ALT ske mad... der er intet han vil ha...

Enten spytter han det ud igen, ellers nægter han konsekvent at åbne munden...

Jeg er simpelthen ved at løbe tør for tålmodighed nu.. han er 7 mdr, og burde da vide maden skal spises,og ikke spytttes ud??

Nogen som har et eller andet godt fif til hvad jeg kan gøre?

Det med at blande frugtmos i noget af det hjælper hat, for det gider han heller ikk spise...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nægter at spise..
  • #1   4. mar 2009 En lille idé om hva Noah har fået..

    Rismelsgrød (dette gik fint nok, til 6mdrs alderen, dog blev meget spyttet ud igen)
    Øllebrød,
    Havregrød,
    Fuldkornsgrød,
    Rugbrøds stykker
    Vores mad blendet
    Vores mad findelt
    Frugt stykker
    Grønsags stykker
    Frikadeller (og for første gang idag, nu har faktisk spiser han det)

    Synes bare vi har prøvet så meget, og har sikkert prøvet mere end der står.. intet er "fint" nok til den lille herre..
    Er bare Så ked af det, for han kan jo ikk leve af flasken...


  • #2   4. mar 2009 Har i prøvet nok?? Jeg læste i en artikel at de kloge hoveder siger man skal prøve helt op til 10 gange for at være sikker på børnene ikk kan li det.. Det kan jo være han skal vænne sig til det først.. smiley

  • #3   4. mar 2009 Marlena - hmm.. 3mdr, hver eneste dag.. burde gi mere end 10 gange??? Noah er jo 7mdr...
    jeg har simpelthen kæmpet som sindsyg føler jeg, intet er godt nok til ham... endda er han så kræsen at han nægter at drikke mme varmt.. det skal ha stue temp...

    Signe - gid det var så vel med Noah.. det er INTET der er godt nok, bogstavligtalt intet... jeg prøver at være positiv, og glad når vi skal spise, og snakker og "leger", for at gøre det sjovt for ham.. men han nægter simhelthen...


  • #4   4. mar 2009 Ja, okay.. Men er det det samme i har prøvet med, eller er det noget forskelligt hver gang??

  • #5   4. mar 2009 Marlena - ja, har giver det ca en måned af gangen... jeg har nemlig os hørt det med 10 gange.. dog i kommidy kuren... så det går jeg os efter...

    Signe - mon ikke.. man føler sig som en dårlig mor synes jeg, at man ikk en gang kan å barnet til at spise :O(


  • #6   4. mar 2009 Puh ha.. Håber snart det blir bedre for jer.. Vi har heldigvis kun problemer hver anden dag, men han er jo heller ikk mere end 5 mdr...

  • #7   4. mar 2009 Marlena - ja det er smadderhårdt... men det skal nok gå..

    Signe - føler virkeligt jeg fejleret eller andet sted når han teer sig sådan.. det var lige begyndt at gå SÅ godt.. også blev det bare noget skidt igen..


  • #8   4. mar 2009 Det ved jeg, den bog har jeg nemlig.. og har læst det meste smiley det kaldes tigerspring.. meeeeen.. det har altid været sådan at han er afvisende over for ske mad... meen ha, vi håber det bare er en fase...

Kommentér på:
Nægter at spise..

Annonce