{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

min stakkels kat {{forumTopicSubject}}

Efter vi har fået Tobias kan min elskede kat ikke komme ud som han gerne vil. Han kan ikke finde ud af at miaw'e når han vil ind og ud, for han er altid bare hoppet ind og ud af vinduet i køkkenet.

Men da vi har en meget stor lejlighed og bare gulve, bliver det for koldt at have åbent hele tiden, så jeg overvejer lidt at bosætte ham et andet sted, men kun hvis han kan komme udenfor.

Her er lidt om ham:

Navn: Strit
Alder: 1½ ca
Født: På lolland på en gård sidst i april 2009
Farve; Sort med hvid på maven og halsen
Bor: Herfølge ved<ved Køge på sydsjælland

Han er kastereret, øremærket, fået ormekur, vaccineret og fået 3mdr's loppekur for ½ år siden

I kan få alt med, altså kattebakke, ske, mad/vand skål, lidt legetøj. Giver ham gerne væk, behøver ikke penge, bare han kommer et godt sted hen

Skriv hvis i vil have mere information


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min stakkels kat
  • #1   16. dec 2010 Begynd konsekvent at lukke ham ind og ud af samme dør. Så skal han nok lære at sige til når han vil..

    Da min kat rykkede hjem til mine forældre, var den indekat.. Der gik ikke længe før den lærte at stå ved døren og miave når den skulle ud..

    Rikke,
    der findes altså mange kattelemme der lukker helt.


  • #2   16. dec 2010 kan ikke sætte en kattelem i døren, da vi bor i en lejet andels lejlighed, så hvis vi ødelægger døren skal vi selv betale en ny når vi flytter.

    jeg startede med at prøve og lære den at gå ind og ud af døren, han vil ikke.. han bliver bare ved med at hoppe op i vinduet til vi åbner, og det er jo synd


  • #3   16. dec 2010 kan du så ikke lave katten til en inde kat

  • #4   16. dec 2010 det vil jeg rigtig gerne, men han vil bare ud hele tiden. nu har han ikke været ude i 2mdr, og han står stadig og kigger ud af vinduet og vil ud døgnet rundt

  • #5   16. dec 2010 så er problemet vel ikke større end han må sidde og vente på at blive lukket ind og ud? altså sys bare det er lidt dratisk og gå af med en pga det.

    vores har kattelem, men bruger den ik for tiden for vi har fået hund og de klinger ik helt endnu så missen tør ikke gå ud den vej, så han må pænt sidde i vinduet og vente på og enten blive lukket ind eller ud smiley



  • #6   16. dec 2010 Du har jo ikke prøvet at lære ham at gå ind og ud af døren.

    Prøv konsekvent at lukke ham ind og ud der de næste 6 mdr. og så se ad.


  • #7   16. dec 2010 Vores katte kommer også ind og ud af det samme vindue , der sker ikke noget ved de lige sidder og venter lidt på at man åbner , synes da ikke du skal gå af med ham hvis du er glad for ham.

  • #8   16. dec 2010 En kattelem med magnet er super.
    Vi har en med magnet og så er der sådan noget stof/ kost rundt om lemmen som lukker af for vinden. Det trækker ikke fra den. En kat som har været vant til at gå ude, bør ikke laves til en indekat. Det strider mod deres natur, og når han først ved hvad det er for noget på den anden side af vinduet, så er det synd at holde ham fra det.


  • #9   16. dec 2010 din kat skal nok lære at han skal begynde at krasse på døren for at komme ind (uden at lave mærker) det kommer helt af sig selv når den finder ud af vinduet ikke åbner og den gerne vil ind.

    vi har nemlig det problem at vores dør er for tyk til en katte lem har nemlig ikke kunne finde nogen der kan klare en 10cm tyk dør smiley


  • #10   17. dec 2010 joan, som tidligere skrevet, så kan vi ikke få nogen kattelem da vi bor i en lejet andelslejlighed .. og vi skal selv betale for en ny dør når vi flytter, det kan hurtigt blive dyrt!

    Jeg føler lidt at nogen af jer beskriver mig som "dyreplager" .. jeg ved udemærket godt at det er synd at lave ham til indekat igen. Problemet hos mig er bare at vi har ikke et sted han kan "sidde" og vente på at komme ind, det er bare at hoppe direkte op i det åbne/lukkede vindue, eller også må han gå. DERFOR syntes jeg det er synd, for han slår sig jo hver gang han hopper op i det åbne vindue


Kommentér på:
min stakkels kat

Annonce