Barnevogen kan ikke være i bilen =0( {{forumTopicSubject}}
Synes lige jeg vil dele min uheldige oplevelse med jer andre..
Vi har for længe siden købt barnevogn, trammeseng, pudslebord og andet, og det har så bare stået hjemme ved mine forælder..
Så opdagede vi for noget tid siden at lynlåsen på kalesien (staves) var i stykker og fik så bestilt en ny hjem gratis. Så igår da vi henter den nye kalesie, tænker vi at vi heller må se hvordan vi bedst kan have HELE barnevogeorn i bilen og efter meget tid med asen og masen må vi erkende at barnevognen er for stor til vores bil... Der stod ellers i annoncen på barnevogen at den kunne være i en lille Fiat Punto og op efter men den kan altså ikke være i vores Golf VR6....
Så det er bare mega træls..
Undskyld at det blev så langt..
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Hvad hvis i tager hjulene af selve stativet???
Føler godt nok med jer....
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 64 Svar: 497
Hvad er det for en barnevogn??
Kan selv kassen "slåes " sammen så den ikke fylder ret meget i højden??
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Stine bæk: Det er en Basson Grande, jo den kan godt slås sammen altså kassen, men det er lige så meget i længden som i højden.. så det hjælper desvære ikke..
Elise: Håber ikke at der er mange som prøver det samme som mig.. Og hvis så har jeg meget ondt af dem...
Ja man kan selvf. bruge en klapvogn, men nu kommer den lille til november og der er jo ikke lige frem varmt så ville helst bruge barnevogen..
Kæresten siger vi bare må ud og have anden bil, det er han faktisk ikke så ked af..
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 64 Svar: 497
mar 2008
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
mar 2008
Elise B: Ja det er selvf. rigtig kn godt være det bliver løsningen eller som skrevet en ny bil.. Eller måske bussen hvis man bare skal ind til byen..
Anitta N: Okay ja sådan man man også godt gøre det.. Men vi finder jo nok en løsning.. men tak for rådet..
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
Vi venter forresten os til november..
mar 2008
Maria Kristine: Hehe okay kan da godt være..
Kan du sende et link, gå næsten ud fra at den er tilsalgpå BG...
Barnevogen kan ikke være i bilen =0(