{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Øv-tråd :( {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Igår var Bella til 1års undersøgelse og blev vaccineret. Hun har været snottet i en mdns tid, men uden feber så hun har været i dagpleje osv som hun plejer.
Men begge mine børn har reageret kraftigt på vaccinationer, så havde set det komme.
Jeg skulle så på kursus idag fra sen eftermiddag til engang i aften, og var derfor nødt til at gå hjemmefra 14.30 for at nå bus.

Så jeg bad min kæreste om at tage tidligt fri, så han kunne nå at være hjemme inden jeg sku afsted. Men det ku jeg godt se han ik var så tilfreds med fordi at han havde et vigtigt møde idag. Forklarede ham så, at sådan hænger tingene ikke sammen, og kan godt forstå at det ærger ham det mødet, men at børnene kommer først.
Og desuden, kunne han have fortalt mig om det møde, så havde jeg ikke valgt, at få den tid igår til 1års undersøgelse. Men efter lang tid med sure miner herhjemme igår, overgav han sig (meget mod sin vilje), og sagde først at så ku han være i haslev (20km væk, 25min med bus) kl 15.30, og hente Bella som jeg så sku slæbe med i bussen - så sku han nemlig ikke gå tidligere og gå glip af mødet.
Det ville jeg ik finde mig i, for det sku synd for Bella smiley

Tilsidst blev vi heldigvis enige om at han var hjemme her 14.30 så Bella bare kunne slappe af herhjemme idag. Dejligt. Hader at gå i seng når stemningen er dårlig smiley

Men så idag, ringer jeg til min svigermor for at aflyse kurset, fordi Bella har 39 i feber, så ka ligeså godt blive hjemme og min kæreste ka passe sit.
Men hun er så blevet syg! Hurra (selvfølgelig er det synd at hun er syg, men dejligt at vores planer ik ska laves om, og JEG kan passe vores syge barn)..

Dejligt.. Sku lige ud med det! Hader mænd engang imellem og er SÅ ked af at min kæreste ikke kan tage barns 1. sygedag med hans overenskomst da han ikke er bio far smiley Det håber jeg de kan lave om på.

Isaa

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv-tråd :(
Kommentér på:
Øv-tråd :(

Annonce