{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Elisabeth B
Elisabeth B
Tilmeldt:
16. jan 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27

har jeg haft SA {{forumTopicSubject}}

Heej Bg..
jeg er hy herinde på Bg og har lige nogen spørgsmål som i håber i kan hjælpe mig med:D
jeg videste ikkie lige hvor jeg skulle smide indlægget hen så det blev her.
Her i går morges vågner jeg op med lidt ondt maven, jeg tænker ikke rigtig over det, jeg går så på toilettet og ser at mine bukser er fyldt med blod skynder mig i bad og og mine er mave smerter er blevet rigtig slemme. Da jeg så står i badet for jeg så kigget ned og ser en 'rød tråd'' hænge ud af mig ;( sorry for klam detalje. jeg får den så væk og det var et par cm langt.
jeg går så ud af badet og jeg bløder bare mere og mere har aldrig blødt så meget før, og mine mave smerter tager bare til i styrke. jeg sad næremst og græd kunne ikke holde ud og sidde op.. lagde mig så ind i sengen men det hjalp heller ikke, jeg lå og skreg næsten. jeg har aldrig haft så mange smerter før.
Det skal lige siges at jeg ikke ved om jeg har været gravid har ikke haft nogen symtomer eller noget.
og i dag bløder jeg også RIGTIGT meget, meget mere end normalt, og der er rigtig mange klumper i ( sorry for klam detalje.
Så mit spørgsmål til jer, tror i at det var en SA eller en kraftig mens?
jeg har aldrig haft mavesmerter når jeg havde mens eller blødt meget.
I må undskylde for det mærkelig indlæg.
P.S hvordan ville i reager hvis i fandt en knude i jeres ene bryst? jeg fandt en knude i mit højre bryst fredags sent om aften blev faktisk rigtig bange? jeg er ku 19 så synes det er tidligt at begynde at finde knuder.
undskyld for stevefejl.. jeg er ikke den bedste til at stave.
Hilsen FRK E


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har jeg haft SA
Kommentér på:
har jeg haft SA

Annonce