{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

jeg har det rigtig rigtig skidt {{forumTopicSubject}}

JA det har jeg.
I dag er jeg bare rigtig ked af det og jeg kunne bare græde hele dagen og gemme mig langt væk.
Jeg ville bare gerne hjem og være sammen med mine børn, men jeg ved også at når jeg kommer hjem, kan det ende i kaos, for vi er blevet enig om derhjemme at vi skal skilles, men mig og børnene har stadig ikke fundet noget sted at bo.
Jeg skal ud og kigge på et hus i morgen, og jeg håber bare at det er iorden for jeg flytter ikke i hvad som helst, for mine børn lider voldsomt af astma og er bare rigtig tit syge.

Det er den bedste beslutning at gå hver til sit for vi har slidt hinanden op og vi fungere slet ikke sammen mere, alting er så anspændt og min mand er tit sur og synes jeg er dovn og jeg synes han er blevet noget hård ved børnene den sidste tid.

Men sammen med alt det her har jeg adhd og begynder at synes at alting bliver uoverskueligt, det med at flytte, skolen og det med at skulle rykke børnene fra det de kender og er tryg ved.
Men samtidig er de også mærket af det her og glæder mig til at flytte så mig og mine børn kan få ro på og få en tryg hver dag igen, uden alt det kaos.

Tak fordi i læste.

Knus fra en meget nedtrykt mor

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg har det rigtig rigtig skidt
Kommentér på:
jeg har det rigtig rigtig skidt

Annonce