{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

blive??? {{forumTopicSubject}}

Hvordan får jeg overvist manden om vi ikke skal flytte til vestjylland hvor han kommer fra ( vi bor på Djursland hvor jeg kommer fra)

jeg tænker lidt om jeg kan bruge den at jeg gerne vil være i nærheden af mit netværk mens børnene er små?
har Anna på 11 mdr og en mere på vej....
eller er det ledt?

Jeg vil bare virkelig gerne blive her.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blive???
  • #2   8. mar 2011 det har jeg gjort.... men så siger han at han savner sine venner og han ikke kender nogen heroppe og ikke har et job....
    men har prøvet at forklare ham at når han en dag får et job er det begrænset hvor meget man ser sine venner (der selv har børn) i hverdagen når man har 2 små børn....

• #4   8. mar 2011 jeg ville ikke flytte da det så ville påvirke børnene at skulle skifte dp/vs eller lign går ud fra Anna snart eller er allerede ude i pasning..
    forstår selvfølgelig godt han vil tættere på men der må være en grund til i bor netop der nu ?

• #5   8. mar 2011 ja har fortalt at jeg blir meget ked af det hvis vi flytter....
    der er 200 km hjem til hans familie og 10 km til min familie.....

• #6   8. mar 2011 Er det ikke muligt at lave en løsning der fungere for jer begge to? Måske sådan et sted i midten??

/Carina

• #7   8. mar 2011 kan i ikk finde et sted hvor i ½ og ½ for jer?? men det en svær en for selvf vil man gerne ære tæt på sine køre udanset køn

• #9   8. mar 2011 det ville slet ikke fungere at bo midt imellem.... der kender vi jo ingen, så vil vi begge komme til at sidde og glo på hinanden.... ja det er svært.....
    jeg vil prøve at snakke med ham om, vi måske kan blive her mens børnene er små også tage stilling når de er blevet lidt større....

• #10   8. mar 2011 du havde et indlæg tidligere ikke smiley ? det mener jeg , stå fast og sig at du vil blive der, det gjorde jeg, ´magnus far flyttede så selv "hjem" jeg havde ham dog tilbage efter 3½ måned og nu ved han hvor han vil være

ikke at være enige om bopæl tærere SÅ MEGET på forholdet , puuh , det er så fustrerende , jeg vidste at om 1½år ville vi gå fra hinanden når hans udd. var færdig gjort og arbejde ophørt - de gik så konkurs og han flytte. men igen SNAK meget sammen om tingene, hvordan du har det , hvis du ikke vil flytte skal du ikke flytte - længere er den ikke

lyt til dit hjerte - jeg har valgt at bo 350km fra min familie og det bliver jeg ved med , med eller uden magnus far, men efter 3½ måned hjemme fandt han ud af at han også godt kunne bo 300km fra sin familie ..

held og lykke til ..

• #11   8. mar 2011 nej men når i bor i midten så der ingen af jer der har jeres kære tæt på så det lidt mere rimligtg for din mand men kan godt forstå dig jeg glad for begge vores familier bor få km fra os på begge sider

• #12   8. mar 2011 hmm.... fyn er dejligt, der har jeg boet for 10 år siden.... men kærestens forældre bor i vestjylland, så tror ikke rigtig det ville hjælpe at flytte til fyn.... han vil jo flytte for at være tættere på "sine" og jeg vil blive for at være tæt på "mine".....hvis i forstår

• #14   8. mar 2011 vi flyttede til Djursland i juli fordi Michael fik arbejde..det varede dog kun 5 mdr.....tror os det er rigtig galt fordi han bare går herhjemme og glor.... han blir tosset af kun at se på mig.....
    Jeg mener bare da vi boede tættere på hans familie og venner, så vi dem ikke mere end vi gør nu- så hvorfor flytte tættere på dem? de kommer ikke og besøger os alligevel. det er os der skal besøge dem.....

Min familie og venner er meget på banen med hjæp på alle mulige måder ( vores økonimi har været lidt træls de sidste par måneder)
    vi ses rigtig meget med min familie og venner, de kommer tit på besøg og Michael snakker godt med dem.....
    jeg ved ikke hvordan jeg skal overbevise ham om at blive..... skal jeg bare lade ham rejse hvis det er det han ønsker? smiley jeg kan/ vil da ikke undvære ham.... men har heller ikke lyst til at se ham gå og være trist

• #15   8. mar 2011 marie - er den med fyn henvendt til mig ? ellers var det ikke det jeg mente i hvert fald

• #16   8. mar 2011 nej nej det var til "sarah mor til mikkel" smiley

• #17   8. mar 2011 nu ved jeg ikke hva muligheder i har for det, men kunne han ikke begynde til noget sport eller anden hobby, så han kan komme ud og møde andre og derigennem evt få nye bekendtskaber så der sker lidt i hans hverdag, for kan godt forstå han ikke syntes det er sjovt at gå hjemme

• #18   9. mar 2011 marie: i flyttede til djursland for hans skyld fordi han fik arbejde, altså var det ham der ville til djursland. han kan da ik bare flytte efter hans humør og hvad han vil. han må tænke på jeres børn og der er jo heller ingen arbejde at få i vestjylland. man kan jo ik bare flytte hele tiden fordi man ik kender nogen og fordi der ik er noget arbejde. hvis man flytter hele tiden får man da aldrig nogen venner eller et netværk. bare min mening, jeg er slev flyttet til en by hvor jeg ik kender en eneste, men ved at være en åben person møder man nogen man kan snakke med.

• #20   9. mar 2011 min mand har dårlig ryg og kører lastbil så nej der er ikke mange job at få... og desværre heller ikke meget sport at gå til når man har været opereret i ryggen flere gange.... hvordan finder man en ny interesse når man er 35 år.... ? smiley
    det gør mig ked af det fordi jeg selv er meget åben og hestemenneske og derfor hurtigt lærer en masse mennesker at kende.... Jeg har bare flyttet rigtig mange gange i mit voksen liv allerede og vil gerne blive her ved min familie som er stor og meget tæt... .
    At flytte halvvejs er ingen løsning for nogen af os...
    men skal man holde på vi blir her og håber han blir glad med tiden, eller skal jeg flytte vestpå og håbe jeg lærer at leve med at være langt fra min familie.... smiley
    det er alt andet end nemt....

• #21   9. mar 2011 han kunne jo intresere sig for små biler med motor. der er en gruppe her i trustrup for voksne legebørn og de hygge sig rigtig meget http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Djurs-RC-Racing/184613964001 her er et link til det marie.. der er mænd i alle aldre hvis det nu kunne fange ham..

• #22   9. mar 2011 hvad med at tage jagt tegn? gå til skydning? boksning=?

min kæreste som heller ikke har venner eller familie er , jo et par vennepar eller 3 har vi da smiley , nå men ham og vores kammerat skal starte til boksning nu her - og inden du snakker ryg osv , har min kæreste haft brækket ryggen + håndled flere gange , men det er jo noget man selv må mærke efter hvad man er i stand til - resten af livet smiley spark ham ud i noget , få en hund han kan træne , et eller andet

• #23   9. mar 2011 ja tror det er lettere skrevet end gjort... jeg har foreslet en del, men det har ingen interesse.... kun rigtige biler ( og det er jo en dyr hobby som vi ikke kan tillade os at have) ( jeg har selv måttet af med hesten af samme grund)

Vi må ikke have hund hvor vi bor, så det kan heller ikke lade sig gøre.... men kan jo ikke sparke folk til noget de ikke har lyst til.... ( tror jeg da heller ikke selv jeg gad)

men nu har vi igen i dag snakket om det og han blir ved med at gentage at så flyter han bare selv til vestjylland..... jeg ved snart ikke rigtig hvad jeg skal sige/gøre....

• #25   9. mar 2011 hmmm ja det med han selv flytter tænkte jeg os på, men så står du jo med 2 små børn alene.... håber da i kommer til en løsning

• #26   9. mar 2011 altså man kan jo ikke blive ved med at flytte som det passer en det ikke sundt for børnene. jeg ved det hårdt med 2børn alene men lad ham flytte hvis han elsker dig så kommer han tilbage, det hjælper ikke at true.

• #27   9. mar 2011 tror os bare jeg må lade den ligge, huset er opsagt den 1 august og mine forældre har sagt vi må bo i deres lækre sommerhus indtil vi finder det vi gerne vil have..... så hvis han til den tid vil flytte til vestjylland, så må han jo det.... så må jeg bo i sommerhuset alene med Anna og den lille til den tid..... håber selvfølgelig han kommer til fornuft.....

• #28   9. mar 2011 hvordan kan det være det opsagt det i bor i nu?

• #29   9. mar 2011 hvor har dine forældre sommerhus marie??? han må jo tage en beslutning. han kan jo røve at flytte og se om han kan undvære jer..
    jeg ville nok ik gå med til at flytte hvis det var mig. uanset hvad

• #30   9. mar 2011 vi har opsagt huset vi bor i, fordi det ikke er i orden. Vi kan f. eks ikke varme det ordenligt op ( vi kan ikke komme over 20 grader og der er mega fodkoldt) og vi har ikke altid vand og når det er vinter kan vi ikke komme nogen steder fordi vi har en meget lang indkørsel der ik blir ryddet for sne ( vi bor et godt stykke ude på landet) det har gået denne vinter, men jeg tager ikke en vinter med med 2 små børn.....
    Så jeg vil gerne ind til byen og bo så jeg ikke behøver skulle køre hver gang jeg skal noget osv.
    manden er gået med til at flytte til byen, men synes det skal være i vestjylland.... smiley
    mine forældre har sommerhus ( helårshus) i Grenaa. det er vildt lækkert, men de behøver ikke leje det ud om vinteren for at have deres udgifter hjemme så vi kan bo der hvis vi bare betaler varme og strøm.... ( hvilket jo er vildt billigt!) også har jeg hele vinteren til at finde det jeg rigtig gerne vil bo i....
    jeg lader den ligge nu, han ved jeg RIGTIG gerne vil blive her... og tror ikke han flytter fra mig/os.....

• #31   9. mar 2011 kan jo os være han ændre mening nor den lille ny kommer marie...

• #32   9. mar 2011 jeg har ikk elæst alle indlæg.. men du skriver du ikke vil væk fra din familje måske savner han sin, tænk lidt på ham også og sank samen om det måsk flyt et 3 strd hrn

• #33   9. mar 2011 michelle: tak for dit råd.... men måske skulle man alligevel have læst alle indlæg.... det hjælper nemlig ingen af os at flytte et 3. sted hen smiley

men tak for forslag alligevel......

• #34   9. mar 2011 I kan evt. finde noget midt imellem smiley

Jeg er fra Haderslev og kæresten fra Odense, vi bosatte os i Fredericia smiley

• #35   9. mar 2011 tanja: tak for forslaget, selvom mange andre har foreslået det samme, så hjælper det ikke vores situation..... vi ville skulle køre endnu mere for at besøge begge vores familier.....

• #36   9. mar 2011 nåår på den måde. håber du finder iud af hvad der er bedst for jer alle ikke mindst de små (Anna og kommede bebs)

Kommentér på:
blive???

Annonce