{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Sygdom Sygdom Sygdom :( {{forumTopicSubject}}

Ja hvor skal jeg starte & hvor skal jeg slutte?
Det ikke mindre end en uge siden min lille mand var ved lægen & " dømt rask " men allerede dage efter får han bare børnesår, det udvikler sig så over weekenden trods vi har fået alt muligt fra lægen, kommer til lægen igår med ham fordi han bare ikke er frisk & det ikke kun børnesår mere kan vi da se.. Vi får bekræftet det er skarlagensfeber JUBI! så endnu mere medicin til den lille mus, Nå vi får så noget fra lægen vi skal hente med det samme, men da vi kommer på apoteket er det medicin udgået s; tilbage til lægen & få noget andet hvilket så er i pille form! Min søn er kun 10mdr så de vil jo ha vi skal knuse de piller & give ham det i et eller andet han nu godt kan li ( de må & kan ikke opløses ) Vi kan bare ikke få det i ham smiley Han brækker sig vi har nu prøvet både igår & her til morges, men nej tak!
De sidste 10mdr har vi døjet med Øjnbetændelse, Øre Problemer, Forkølet 9 ud af 10 dage siden han blev født, børnesår skarlagensfeber mave problemer, osv osv osv - Puha det ved & være halv hårdt!

På de 10mdr har min lille dreng fået mere medicin ind jeg nogensinde har fået igennem hele mit liv!

Hvornår tror i det vender? Han når kun lige & være rask en dag så han syg med noget nyt - Trods han er her hjemme ved mig & ikke i en DP. Han ses faktisk ikke med andre børn så det er ikke der han har det fra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygdom Sygdom Sygdom :(
  • #1   22. mar 2011 tja det er ikke gået over endnu her og marcus er snart 2 år, men man lærer at acceptere at man har et barn der ofte bliver sygt, det startede så først da han var ca 5 mdr. og har hovedsageligt været roskildesyge, influenza, forkølelse og i høj grad ørene, pt går vi og venter på om han får skoldkopper ligesom en af de andre i dagplejen, det er hårdt mens det hele står på, og har også tit været ved at opgive, men nu har jeg så også selv været meget syg og været en masse igennem i mit lille hoved siden juli sidste år, så bliver det jo ikke nemmere ;o/

god bedring med ham det lille pus...
    skal jeg sige noget positivt, så har somrene for os været de bedste perioder, så der er håb forude.

Kommentér på:
Sygdom Sygdom Sygdom :(

Annonce