{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Hund ? ... {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke hvad jeg sq skrive som overskrift.. Men nu søger jeg virkelig råd fra andre der måske kan sætte sig i mit sted.

Vi har den her søde lille dansk svensk gaardhund blandet med en Jack russel terrier på 1år.
Der har aldrig været problemer overhovedet! Men nu er helvede brudt løs! Hun går ind & skrider på min søn's værelse lige på hans legetæppe, det er ikke kun sket en eller to gange det kan altså ikke tælles på to hænder mere, kæresten undskylder med han nok skal tage sig af hende & gå tur med hende ( det har stået på i 3uger nu ) Men han gider ikke lette måsen & gå ud med hende, til trods for min bækkenløsning er det mig der skal! Hun stikker af når han kun se sit snit til det, & det er mange gange på en dag, vores have er spærret af, men hun kan komme ud alligevel. Hun bider i mine ting & ødelægger alt af mit! - Jeg har opgivet & sagt " NU gider jeg fandme ikke mere ! " Kæresten siger bare han nok skal tage sig af hende men han vil heller sidde foran sin irriterende computer!
Har sagt hvis det skete en gang til af hun sked på min søn's værelse så røg hun! Min søn kommer i første række end en åndsvag hund! Sorry men hold kæft hvor jeg træt af det! Igår skete det bare flere gange - vores havedør står altid åben så det ikke der problemet er s; Hun går bevidst der ind & skider. - Har sagt af nu skiller vi os af med hunden for jeg orker det ikke mere, men det vil manden ikke & så er der ramaskrig her hjemme når jeg siger det!

Hvad fanden skal jeg gøre piger? Mit barn kommer i første række!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund ? ...
  • #3   23. apr 2011 Pernille U : Det er jeg udemærket klar over har haft hund hele livet igmmen smiley
    Problemet er hun kan komme ude fra hvor vi lige har set hende skide til af gå der ind & gøre det s;
    Har ligesom forsøgt den sidste tid & be ham om det men han høre sq ikke efter! smiley

    Pernille : det er vasket i det men hun gør det stadig, det er snart vasket i alt for & stoppe det smiley


  • #4   23. apr 2011 Jeg tror måske i ikk giver hende tid nok som førhen måske smiley så nu gør hun dette for at få opmærksomhed !! det sker tit når der kommer børn eller andre hunde ind i familien !!

    Men det er at sige til manden han skal lette røven !! og så må i gå nogle gange lange ture med hende så hun kan komme lidt ud - så ville jeg starte op med at lade hende bruge det lille hovede så hun bliver kørt mentaltræt. måske søge efter hende's foder eller sådan noget.
    hvis hun kan komme ud af haven er den ikk sikker nok og så er det igang med at gøre det så hun kan nulle rundt derude sammen med jer !!

    start med lidt træning af hende så i laver noget sammen smiley


  • #6   23. apr 2011 Og ja hvis i ikk har tiden til at have hende mere - ville jeg lade hende få en ny familie, som kan give hende den opmærksomhed som hun fortjener..

  • #7   23. apr 2011 Vi har hende altid med os så det er ikke opmærkesomhed tror jeg. Hun bliver snakket med af alt & alle smiley & vi går tur med hende mindst to gange om dagen, men med min bækkenløsning kan jeg desværre ikke gøre det mere end det smiley
    Vi er begyndt af kaste hendes mad ud på græsset så hun skal søge efter det for af bruge sit hovedet, for er udemærket godt klar over det er en aktiv hund smiley Det var derfor vi vælgte den slags, af sælger så ikke oplyste om det var en blanding af de to racer er en anden sag smiley
    Vi leger meget med hende i haven ( vi er ude mennesker ) eller jeg er smiley

    Kan det være fordi hun er i en eller anden fase hvor hun bare ikke kan " tåle " der kommer en ny baby snart?


  • #9   23. apr 2011 9 ud af 10 gange har vi hende med os så det er ikke der... hun laver aldrig noget når vi er ude & hun er her alene, det er altid når vi er her.


  • #11   23. apr 2011 Det vil jeg prøve, alle råd modtages med kyshånd!
    Vil jeg sige videre.. Det burde jo ikke kun være mig der skal når det er vores hund.
    Er næsten klar på af gøre alt efterhånden det er så ulækkert det andet.


  • #12   23. apr 2011 Tilmeld ham og hunden til et agillyti hold og hvis i ikke magter hende find en aktiv familie som gerne vil.

  • #13   23. apr 2011 jeg ville da finde et andet hjem til hende måske på landet som viste hvad de havde og gøre med for hvis din kæreste ik gider og hjælp ang hunden bliver den jo ved da du jo ik har tiden eller kæfterne til det det er mit råd til dig

  • #14   23. apr 2011 Han kommer først hjem fra arbejde 6 halv 7 hver aften, så er det begrænset hvad der er i vores by smiley


    Synes os det surt & opgive men det har jeg jo mere eller mindre, Har haft et mega skænderi med ham over det, men ikke engang nu fatter han, af han måske sq tage hunden med ud når han gik ud s; Ih altså.. hvor det træls!


  • Jane C
    Jane C Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114
    #15   23. apr 2011 Har ikk læst det hele. Problemet på at den stikker af, kan være en hurtig løsning at den står bundet når den er ude, i en llaannng snor så den stadig kan rende rundt. Anden er selvfølgelig træning træning træning.. (dette tager selvfølgelig noget mere tid, og kræver både du og din kæreste gør noget)
    Det den skider, evt jalouxi ? Ville nok være mit bud... Prøv at giv dig mere tid til den, kast evt godbider på græsplænen ved det ene måltid, så den skal bruge sit hovede og næse, og der ved bliver mere aktiveret. At den bliver mere aktiveret vil gøre den mere lydig og rolig smiley
    Det lyder lidt som om den mangler lidt aktivitet..
    Held og lykke med det, håber den kommer over sit "pjat" smiley


  • Jane C
    Jane C Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114
    #16   23. apr 2011 hov læste lige det med i allerede kastede på græsset smiley Måske mangler den de gå ture, den opmærksomhed den fik gennem det, men når du har bækkenløsning er det selvfølgelig svært... Måske du ku "hyre" en lille hundelufter, så den stadig fik sin motion, kan være den mangler det. Og sørg for den får "lavet " hver gang den skal, (hvis du evt har en fornemmelse af hvilke tider på døgnet den plejer at skulle) Man kan "fremkalde" det lidt ved at de løber meget rundt, så kommer der gang i systemet.
    Du kan også fodre den i en bold som den skal trille med.
    Som legetøj kan du også købe de hule kødben, bløde foder op med vand, og leverposteg, evt hundekiks, det propper du bene med og i fryseren, når de så er frosne, så kan du give den til den, så får den også tid til at gå med det, hvis den synes dagen bliver for lang.. smiley
    Lidt forslag herfra, som sagt, håber i kommer over det smiley


  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #17   23. apr 2011 Sluk kærestens computer, og sig at nu skal han sgu til at lette røven.

Kommentér på:
Hund ? ...

Annonce