Ser min søn syner? {{forumTopicSubject}}
Godaften
Min søn er lige blevet 2 år... og rimlig bevidst om mange ting efterhånden...
men sagen er den at, han i et lille stykke tid har set et eller andet..
Når vi er inden i stuen kigger han hen mod vores brændeovn hvor der er et hak/hjørne, og han bliver fuldstændig ulykkelig, og klynker, "av, farlig, bider" og det blir han ved med ind til vi går væk..Hvis vi prøver at gå der hen med ham krammer han sig helt ind til os og er bange.. ser han noget vi ikke ser?? han vågner osse de fleste nætter og vil ikke sove.. han sover neden under på sit værelse der ligger ind mod stuen, og vi sover ovenpå...
Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op, for det er virkelig synd for ham.. Jeg føler han ser på noget jeg ikke kan se, for det er ikke brænde ovnen..Men hvad ville i gøre som forældre??
knus Helene
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
I er sikre på at i ikke selv har oplvevet et eller andet mystisk???
Herhjemme er det vores hund der blir sur, når vores "gl mand" laver ballade, heldigvis længe siden nu, og efter jeg blev så skide gal på ham. Han fik pænt besked på og opføre sig ordentlig eller osse ku han fise af, for jeg gad ikke blive skræmt i tide og utide og sætte min potteplanter på plads.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
Jo vi oplever osse lidt ting og sager.. Når jeg går i seng uden manden, kan jeg høre en komme op af trapperne og gå rundt oppe oven på omkring mandens tøj, og så føler jeg at der bliver holdt øje med mig..og Manden sætter sit ur ur på tlf, og så ringer det måske 20 min senere eller osse er det slået helt fra, og vi ligger ikke i nærheden af tlf . Vores baby alarmer gør osse underlige ting og nu virker de slet ikke..
William ved godt at brænde ovnen er av.. og det siger han osse selv, av varm.. Så jeg ved det ikke er det.. og det er alle tider af døgnet..Han kan godt sidde og lege lidt på gulvet, og så pludselig opdager han det mystiske og bliver dybt ulykkelig...Må havde fat i en til at finde ud af om der er noget... for kan ikk klare tanken om at han ser noget meget uhyggelig osv.. men tak for hjælpen endnu engang..
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
jun 2008
jun 2008
maj 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 39 Svar: 651
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jun 2008
Men noget ser han ..så det skal selvf. væk.. Manden snakker lidt om at hans far måske er her engang imellem, for at "stoppe" lars min kæreste lidt i at arb. så meget.. men jeg tror bestemt osse her er noget der ikke er rart..
(og tak fordi i skrev for kunne ikk lige finde emnet)
Ser min søn syner?