{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

samvær efter "det ikke min søn" {{forumTopicSubject}}

puha..... trækker vejret trygt.... tøller til 10.....

jeg sp fik jeg langt om lange brevet for amtet om børnepenge var fastsat. dejligt. men ja faren har jo også fået brevet om det.

han ringer og brokker sig.. det ikke min søn så hvorfor skal jeg betale, hvorfor skal jeg betale når jeg ikke ser ham, du har valgt af gå fra mig så klar dig selv.

ja så sidder man bare ikke ved hvad man skal sige mens jg snakkede med ham, men bag efter puha der viste jeg godt hvad jeg skal sige men blev bare så mundlam da han ringede syntes det vildt ufair det han siger.
det er jo hans søn, og ham der ikke gider komme og besøg ham og ja jeg valgte af gå fa ham men det var jo hams egen skyld.

men ja nu vil han jo så have samvær med hans søn skrev han efter samtalen.
hvordan er det med det det samvær, har virkeligt svært ved af finde ud af hvad faren har ret til og hvornår.

frederik er 4mdr, jeg ammer. hvordan er samværen nu og frem over.

håber der nogle der kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  samvær efter "det ikke min søn"
  • #1   5. aug 2008 hej

øv og øv du skal igennem det , jeg kan desværre ikke hjælpe dig vedr samvær men prøv at snakke med dem i din amt.
    hvorfor mener han at det ikke er hans søn ? bare fordi han skal betale for han vil da se ham... mener bare ikke når du ammer at han kan se ham ret meget.

• #2   5. aug 2008 michelle n... er helt sikker på min exmand også hører med i "nar gruppen"

• #3   5. aug 2008 man kan jo også sige at det måske er rart nok at de prøver at overnatte, så man selv har en hel dag til sig selv.. Det er meget hårdt at være alene 24 timer i døgnet.. Jeg har jo været alene med min datter og kender til det der med mangel af frihed..
    Den har man alligevel lidt når man er i et forhold, hvor den anden part godt lige kan passe en aften, hvor man er ude ved veninderne eller en tur i byen...

• #4   6. aug 2008 ja det er nemlig rigtig...
    Min kæreste er jo heller ikke far til min datter, men vi har alligevel hende hele tiden da hun ikke ser sin far, så jeg kender godt til det at være bundet..
    Jeg arbejder hver tredje weekend og der er engang imellem jeg også skal finde en til at tage hende, da min kæreste har vagt også..
    Så er det altså svært også at finde en til at tage hende en anden weekend så vi bare kan være os selv, men når vi kan, så nyder vi det også..
    dermed ikke sagt at vi ikke elsker hende og nyder at være sammen med hende, men vi ved også hvor vigtigt det er at pleje forholdet..

Kommentér på:
samvær efter "det ikke min søn"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce