{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Dagpleje! {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Skal nok bruge lidt råd, også dette indlæg nok bare for af få lidt luft!
Min lille dreng startede Mandag den 2Maj i Dagpleje ved en super sød dame, men det bare ikke gået som man sq tro, min dreng hyler lige så snart vi lukker døren oppe ved hende, & kan bare ikke lide af være der føler jeg. Han græder fra jeg går til jeg kommer igen! Han er der kun 1 time lige pt. Hele sidste uge havde jeg ham hjemme pga hun sq lige holde ferie, så han har kun været der sammenlagt en uge, Nu skal hun på sygehuset Onsdag & torsdag, Fredag er det helligdag så der skal han heller ikke afsted, hun spørg om jeg vil have ham i gæstedagpleje men nej tak! Han kan ikke lide af være ved hende så det os surt af sq " starte " et nyt sted.
Jeg sq hente min dreng den ene dag, de havde været ude & gå & det egentlig os fint nok, min dreng kan endnu ikke gå så derfor sidder han i hendes vogn. Da jeg kommer ser jeg hun prøver af putte ham, så sker der lige noget med de andre børn så hun går fra min knægt, MEN han havde bare ikke sele på! & gæt hvem der var på vej ud over kanten?!!
Idag har de været i legestue, jeg skulle til tandlægen så jeg kommer lige lidt senere end normalt, da jeg kommer ser jeg en meget ked af det dreng der sidder i hans barnevogn helt for sig selv, bliver ikke snakket med eller trøstet! smiley
Havde givet ham regntøj sko, mm med for han kravler jo kun! Men havde han fået det på NIKS! så en våd dreng tager jeg op af barnevognen, hans sutsko jeg købte lige inden han startede er ødelagte fordi han har leget i sand, hvilket er helt ok han gør! Men både vådt tøj, & ødelagte sko synes jeg ikke er ok! Jeg er virkelig ked af det på min drengs vegne, for sådan skal det jo ikke være. Valgte ikke af sige noget til hende nu, for der sad så mange mennesker, så jeg ville bare hjem med min dreng så han kunne blive tør. Ikke engang hans snot havde hun gidet & fjerne smiley

Hvad pokker skal jeg gøre piger? Har bare ikke lyst til & sende ham afsted mere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagpleje!
  • #2   16. maj 2011 din dp har en chef du kan kontakte og så kan du nævne at du ønsker en ny.



  • #3   16. maj 2011 S & Lærke : Tager os en snak med hende imorgen, men hvis jeg skal være ærlig så havde jeg sq ikke særlig meget lyst til af snakke med hende nu.

    Sabrina : Hun holder ferie hele denne mdr, så kan ikke snakke med hende smiley Men ja ønsket om en ny er meget stor!


  • #4   16. maj 2011 synes ikke hun lyder til en god dagpleje mor.. hvad ville hun havde gjort hvis han var faldet ud af barnevogen han kan jo komme meget slem til skade.. synes heller ikke det lyder normalt at han skal sidde i en barnevogn helt alene og være ked af det .. synes du skal tag en snak med hende eller skifte plads.. for det skal jo også være sikkert at sende ham afsted uden man skal tænke på om han nu også har sele på i barnevognen og så vider

  • #6   16. maj 2011 Jeg tror jeg lige i første omgang snakker med dagplejemoren, og så må jeg få fat i dem på kommunen, så vi evt kan få en ny plads..
    Har det rigtig skidt med af aflevere ham deroppe, & han skal jo synes det skide sjovt & komme hen til nye børn & lege.. Men ikke engang hendes legetøj kan gøre ham bare lidt glad.
    Han prøver & " flygte " fra hende ved af gribe ud efter os, & gir ikke slip før vi tager ham igen hvor han virkelig hænger sig i os for vi må bare ikke gå!
    Så tror simpelthen ikke han kan lide af være der smiley


  • #7   16. maj 2011 Jeg ville nok tage en alvorlig snak med hende, og se hvad hun har at sige..

    Og evt. ringe til kommunen/pladsanvisningen for at hører om der er mulighed for at få en ny plads til din søn.. Og fortælle dem hvordan du har oplevet det med hende DP du har nu.

    Det er ikke acceptabelt det hun gør.


  • #8   16. maj 2011 BEHOLD HAM HJEMME.... Hvis du selvfølgelig har den mulighed?? Arbejder du pt?
    Min dreng er snart 2 år og startede først i dagpleje da han var 1½ så det har også været en svær start med massere af tåre. Puha det er hårdt. Lui græder stadig lidt når jeg aflevere ham men det er KUN fordi jeg går. Det har intet med DP at gøre - han er rigtig glad for at være der og hygger sig hele dagen mens jeg er væk og elsker de andre børn så det er kun derfor jeg holder ud han stadig græder. Han er super glad når jeg henter ham og snakker løs om de andre børn og det de har lavet. Men hvis jeg havde det sådan som du har med de oplevelser derovre fra indtil videre ville jeg da helt klart tage en snak med hende - det nytter ikke noget at gå og misforstå hinanden og blive sur uden at sige det.
    Det lyder ikke som om hun er særlig sød eller har overskud til at tage sig af din lille dreng så synes da du skal søge efter en ny plads.


  • #9   16. maj 2011 jeg ville også få en anden dp jeg har været igennem det samme da tobias startet ved den første han var der 3 dage og det var bare nok for mig jeg ku bare se og mærke på ham at hun ikke passet han ordenligt og han ikke var tryg ved at være der

  • #10   16. maj 2011 Jeg går hjemme på barsel så det med af beholde ham hjemme er overhovedet intet problem!

    han græder nonstop fra jeg går til jeg kommer igen & hun kan bare ikke trøste ham.. Ringer lige på kommunen så må jeg jo snakke med en anden end lige hende der sidder der. det burde da være en mulighed.


  • #12   16. maj 2011 Åh hvor jeg føler med dig:-( Er heller ikke tilfreds med min, dog er det slet ikke så slemt som med dig.

    Jeg overvejer også at tage hende ud i en måneds tid, og så søge igen. for jeg kan åbenbart ikke få lov at blive skrevet op til vuggestue når hun er kommet ind i systemet:-/

    Synes du skal tage fat i hende der står for dagplejerne i området og fortælle om disse hændelser da det hun har gjort her er DYBT uacceptabelt!


  • #13   16. maj 2011 Tania : Ville bestemt ikke sidde & skrive sådan hvis det ikke passede.
    Tror bare jeg har været så uheldig af få en af de dårlige dper smiley


  • #15   16. maj 2011 Hvis kemien ikke er der mellem dp og barn og/eller du føler dig utryg så skynd dig at skift smiley

    Det er aldrig fedt at skulle aflevere sit barn, men det gør kun det hele værre for både dig og barnet at aflevere hos sådan en dp smiley


Kommentér på:
Dagpleje!

Annonce