{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uddannelse
  • #3   30. maj 2011 det samme som dina dog med ekstra udvidelse med sukker syge og kateter. efter barsel går jeg igang med heste massør uddannelsen som ik kraver andet end en del penge da man selv skal betale

• #4   30. maj 2011 jeg er uddannet kok- kræver en levnedsmiddel grundforløb- og derefter læreplads og 3 skoleperioder på 10 uger hver. i alt tager det 4.5 år. og så har jeg forskellige kurser og pga erfaring er jeg teamleder i jesperhus blomsterpark

• #5   30. maj 2011 Jeg er udlært kontor assistent med speciale indenfor sagsbehandling.

Det kræver en hhx som baggrund, det tager 2 år med elevløn smiley

• #6   30. maj 2011 Er igang med kontor m. speciale.
    Kræver to år på handelsskole og to år som elev.

• zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #7   30. maj 2011 er igang med at sosu-assistenten, som kræver enten en hjælperuddannelse eller erfaring...

• #8   30. maj 2011
    jeg er uddannet cater, startede på mine læreplads og så 20 uger levnedsmiddel grundforløb så 3 skoleperioder mellem min lærerplads, det tog ca 2 og 9 md og idag er jeg så cafe ansvarlig

• #9   30. maj 2011 jeg er skolelærer. jeg blev færdig sidste år.
    jeg kom ind med en stx.

• #10   30. maj 2011 sus hva går det ud på_)

• #12   30. maj 2011 nice ville nemlig være pædagog men min ryg kan ik holde til det så skal se nye veje
    har en hg i forvejen

• #13   30. maj 2011 Jeg er uddannet laboratorie tandtekniker i aftagelig protetik med speciale i tandregulering og ørepropper.
    Det kræver bare en 9. klasse og derefter 20 ugers grundforløb

• #14   30. maj 2011 Jeg er under uddannelse og er derfor i lære soml tandklinikassistent.

Det kræver 9 klasse, hvorefter man tager 20 ugers grundforløb og derefter ud at være i lære i 2½ år.

Jeg tog dog en hg efter 9 klasse, men det var mest for bare at komme videre fra folkeskolen. Vidste ikke hvad jeg ville, så valgte at gennemføre den, så jeg kunne få en hue smiley

Hvis du har dårlig ryg, kan jeg ikke anbefale jobbet som klinikassistent.
    Der snakkes meget om, at det kommer an på, hvordan man selv vælger at have sin rygholdning, men det er stadig hårdt og man kommer ud for situationer, hvor man skal stå op og behandle og det er hårdt, da man så skal læne sig til siden, for at kunne se noget.

• #15   30. maj 2011 Annizette: Du kan sagtens blive pædagog selvom du døjer med ryggen : )
    Jeg blev uddannet i januar som pædagog, og i min årgang på sem var der 4 der var omskolet pga dårlig ryg efter år som SOSU hjælper/ass. Og de fungerer fint i en stilling som pædagog : ) Jeg selv er uddannet med kroniske smerter i hænder og fingre og i fødder, og jeg starter i en 30 timers vikariat onsdag. Og det er et sted hvor jeg ved jeg kan holde til at arbejde : )

• #16   31. maj 2011 anne ved jeg godt men jeg ville gerne have med udviklingshæmmede børn og gøre og de kræver en del mere en en almindelig pædagog

• #17   31. maj 2011 anne ved jeg godt men jeg ville gerne have med udviklingshæmmede børn og gøre og de kræver en del mere en en almindelig pædagog

• #18   31. maj 2011 Annizette: Det ved jeg alt om jeg ar bejder med voksne udviklingshæmmede : ) Og der er så mange hjælpe midler til arbejdet at jeg mærker ikke nogen forskel i mine smerter : ) Du må jo intet i forhold til at lødte osv med den gruppe mennesker, så der er lifte, drejeplader osv så intet problem der : )

• #19   31. maj 2011 også når det er små børn?

• #20   31. maj 2011 Små børn som babyer tror jeg ikke der er lifte til men de lidt større er der, det siger arbejdsloven at der skal smiley Det kommer jo også an på hvilken type udviklingshæmmede du ønsker at arbejde med : )
    Den betegnelse der hedder udviklingshæmmede/ mennesker med nedsat fysisk og psykisk funktion er jo meget bred. Den spænder over dem der intet kan selv til dem der kan alt, men hvor man bare skal sørge for selskab og at de får noget at spise : )

Kommentér på:
uddannelse

Annonce