{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uddannelse
  • #3   30. maj 2011 det samme som dina dog med ekstra udvidelse med sukker syge og kateter. efter barsel går jeg igang med heste massør uddannelsen som ik kraver andet end en del penge da man selv skal betale

• #4   30. maj 2011 jeg er uddannet kok- kræver en levnedsmiddel grundforløb- og derefter læreplads og 3 skoleperioder på 10 uger hver. i alt tager det 4.5 år. og så har jeg forskellige kurser og pga erfaring er jeg teamleder i jesperhus blomsterpark

• #5   30. maj 2011 Jeg er udlært kontor assistent med speciale indenfor sagsbehandling.

Det kræver en hhx som baggrund, det tager 2 år med elevløn smiley

• #6   30. maj 2011 Er igang med kontor m. speciale.
    Kræver to år på handelsskole og to år som elev.

• zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #7   30. maj 2011 er igang med at sosu-assistenten, som kræver enten en hjælperuddannelse eller erfaring...

• #8   30. maj 2011
    jeg er uddannet cater, startede på mine læreplads og så 20 uger levnedsmiddel grundforløb så 3 skoleperioder mellem min lærerplads, det tog ca 2 og 9 md og idag er jeg så cafe ansvarlig

• #9   30. maj 2011 jeg er skolelærer. jeg blev færdig sidste år.
    jeg kom ind med en stx.