{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uddannelse
  • #1   24. aug 2011 det findes det der hedder mester lære..... det er mere pratik end skole...

• #2   24. aug 2011 Ja prøv af kig på noget der hedder EGU smiley

http://www.egu.dk/

Det er jeg ved af begynde på da jeg har det rigtig svært bogligt..

• #3   24. aug 2011 snart min tur.. vil lige kigge på det =)

• #4   24. aug 2011 Det kommer jo an på hvordan svært bogligt?

Ordblinde får i dag en del hjælpemidler stillet til rådighed sådan at de kan følge en normal undervisning, og evt lidt ekstra tid til at skrive opgaver osv smiley

Jeg blev færdig som pædagog her i Januar, og en på mit studie havde en del hjælpemidler hvor bla. hun havde en pen der læste teksten op for hende, og hun gennemførte med et rigtigt godt snit smiley

• #5   25. aug 2011 Anne j jeg er dog ik ordblind men dårlig til og stave til nogen ting

• #6   25. aug 2011 Carina: Bare sig når du starter at det er et problem for dig og så plejer man at få alt den hjælp man kan smiley
    På nettet kan man downloade et program der sammen med et skriveprogram gør at den kan læse den tekst op som du har skrevet, og den vej kan du sikkert finde de fleste fejl og ellers er der jo heldigvis stavekontrol på en computer smiley

• #7   25. aug 2011 Anne: Det er ikk helt rigtigt jeg begyndte på HHX og efter 2½ år fik jeg afvide af jeg ikk kunne består pga mine karakter og de havde været dårlige i 2½ år og snakkede tit med min vejleder om af jeg havde det svært i skolen.. Men INGEN hjalp mig... De gad ikk bruge tid på mig.. Så det med af man får alt den hjælp man vil det er ikk altid det er sådan.. Desværre..

• #8   25. aug 2011 Snart min tur: så har dine lærer slået fejl, meget gevaldigt. Men det er jo ikke kun læreren der kan hjælpe, man kan oftest finde en klassekammerat eller en nær veninde der er villig til at hjælpe med at læse igennem eller skrive det man elv dikterer. Sådan har jeg da hjulpet flere : )

• #9   26. aug 2011 har været på vuc og snakke i dag og skal testes onsdag for ordblind

• #10   26. aug 2011 Anne J: Ja men det gør de mange steder desværre.. Vi var flere der blev tabt i den klasse jeg fik i.. Ja men der er mange som synes det er ret krævende hvis man har brug for meget hjælp til tingene.. smiley

• #11   8. sep 2011 snart min tur..

tænkte på hvis man tager egu er det så sikkert at de gider og ansæt en ?

• #12   9. sep 2011 Ja det vil jeg mene. Der er faktisk flere på egu end man lige regner med og der er mange som får lov af blive i det firma hvor de er udlært.. Og man har jo mange beviser på af man har gennemgået de forskellige kurser som har relavent til den uddannelse som man ønsker.. smiley

• #13   9. sep 2011 ok =) nu må jeg se om jeg kommer på det.. = ) min rådgiver vil finde ud af om det var nogen man kunne bruge til noget bagefter.. så derfor ville jeg bare lige vide det =)

• #14   9. sep 2011 Ja det kan jeg da godt forstå. Altså jeg fik min vejleder igennem job centeret da hun kom ud for af fortælle om det for af få flere i uddannelse.. Og man må jo sige når det bliver kaldt uddannelse og kommunerne er med til af betale en lærlinge løn mener jeg så et eller andet må man jo få ud af det og arbejde derefter ellers ville de vel spare det væk os.. Hehe

• #15   4. okt 2011 snart min tur hvor meget får du som elev løn om måneden ?

Kommentér på:
uddannelse

Annonce