{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer der har haft en fødsels dep.
  • #1   17. jun 2011 Jeg har lige googlet lidt & fundet en del. Men ville være rigtig rart hvis der var nogen kvinder der ville melde sig på banen, & være åbne smiley

    Jeg går selv med tanken om jeg har sådan en, men tør ikke rigtig tage til lægen med den " frygt " om af blive stemplet.

    Efter jeg har født min lille pige, har jeg ikke haft lyst til af være ved hende, holde hende, skifte hende, eller ja bare have kontakt! Jeg spiser ikke rigtigt eller drikker.. Jeg ammer ikke mere fordi jeg ikke kan lide af have hende tæt ind på mig & det med hun så skal spise ved mig kan jeg slet ikke!
    Jeg kan græde over folk siger Bøøh til mig & render med en følse af jeg bare er ked af det hele tiden, trods jeg godt lige kan finde et smil frem for folk ikke skal se skævt til mig!
    Jeg føler ikke jeg er en god nok mor, fordi min svigermor har været rigtig meget efter mig med hvad jeg gjorde rigtigt & hvad jeg gjorde forkert, & efter hun har det har det hele bare udviklet sig til jeg ikke vil have min datter tæt på smiley
    Jeg er rigtig træt konstant! kan sove hele døgnet, men stresser mig selv for af nå så meget som muligt her hjemme.

    ( Jeg vil ikke ses skævt til herinde, men søger blot lidt råd ved jer andre så jeg evt kan få noget hjælp til af komme ud af denne onde cirkel jeg er havnet i! )


  • #3   17. jun 2011 Uha det lyder virkelig ikke til du har det godt!! Hvis du ikke for din egen skyld vil søge hjælp så gør det for din lille datter... Hun har brug for sin mor! Jeg håber virkelig for din lille pige hendes far så vil tage sig af hende når du ikke kan overskue det? Sådan som du beskriver det, er der ingen tvivl om at du skal have hjæp med det samme, så du igen kan være der for din lille datter. Håber du snart får det godt igen! Mange knuzer herfra.

  • #4   17. jun 2011 Hej..

    Det lyder bestemt til at du skal tage kontakt til din læge, eller snak med din sundhedsplejerske..

    Du må meget gerne skrive privat, og så kan du få min historie.. Men en ting kan jeg sige - jo før der bliver taget hul på det jo bedre.. Jeg gik alt for længe, og det gør det ikke nemmere..

    Mange knus går i din retning.. Og det er vigtigt at du husker på at det ikke kun er dig der har det sådan.. Du skal nærmere være stolt af at du vil indse det, og gøre noget ved der..!!


  • #5   18. jun 2011 Jeg har haft en/har stadig.

    Men min sp ville lave en test på mig, fordi hun synes jeg mistede "gløden" i mine øjne. Jeg så mere træt ud og sådan.

    Hvis man havde over 17 point havde man en depression. Jeg fik 22 point.
    Det var et chok. Men også rart at få sat det på plads, da jeg selv var forvirret over hvorfor jeg kunne græde over ingenting og var følsom.

    Jeg fik en psykiater, som rådede mig kraftig til at fortælle det til min familie og min søns fars familie. men jeg nægtede. Da jeg altid har virket stærk udadtil og at jeg nu var "svag" brød jeg mig slet ikke om. Jeg var bange for at blive dømt. Af min egen familie :s
    Den dag i dag fortryder jeg inderligt at jeg ikke fortalte det til svigerfamilien. Min mor fandt selv ud af det. Men forholdet gik i stykker fordi det var hårdt for både min (kæreste) og mig at holde det skjult for hans familie.
    Forholdet gik desværre i stykker.

    for 2 mdr siden fortalte jeg min eks svigermor hele historien og hun tog det overraskende godt. Jeg havde det godt med det også mere fordi jeg har fået det bedre.

    Jeg fik tildelt som sagt en psykiater og fik 200 mg antidepressiv om dagen.
    Jeg følte ikke jeg slog til. Jeg havde ingen moderfølelser for Jonathan og vidste ikke hvad jeg skulle gøre med ham når han endelig var vågen udover at spise og få skiftet ble. Selv opvasken var svær at komme igennem.


Kommentér på:
Til jer der har haft en fødsels dep.

Annonce