{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Aftentråd! :-) {{forumTopicSubject}}

Hvad laver I her til aften?

Vi har set 'Stor Ståhaj' og hygget med slik og dyner herhjemme! smiley .. Dejligt..

Lillemanden sover selvfølgelig nu, og manden sidder og stener discovery.. Baah! .. smiley Hehe..

Ja, og jeg sidder bare her og kigger lidt rundt.. Har også siddet og lavet lidt videre på mit matematik eksamens projekt til på Tirsdag, jeg HADER matematik og jeg er en RØV med ører til det, så det hænger mig bare laaaaaaangt ud af halsen!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aftentråd! :-)
  • #1   18. jun 2011 Sidder for 117. gang og googler "Fødselsigangsættelse!"

    Hahah , og så ser manden Star Wars mens jeg også fordriver tiden med at lede efter barsels ønsker smiley


  • #2   18. jun 2011 Fru Nøhr - Kan du ikke få nogen papirer om det ved JM?! I vores venteværelse var der altid sådan et stativ med 10000 forskellige brochurer om ALT fra a-z smiley !! ..

  • #3   18. jun 2011 jeg har lige set film med manden og vi lavede popcorn til smiley
    lige nu sidder jeg og hygger med min den ene hund, imens jeg halvt sidder på nettet eller ser tv. (hvor der absolut intet er i dag smiley )


  • #4   18. jun 2011 bli nu - Noooo, det er rigtigt det er bare dødens pølse det tv der idag.. Det er heeelt vildt! smiley ..

    Argh, jeg kan bare heller ikke få tankerne fra det skide matematik, men kan absolut heller ikke få mig selv til at sidde mig op til bordet og lave mere af det skidt..


  • #5   18. jun 2011 Trine : Nu tænker jeg på hvad man kan gøre herhjemme og gamle husmorråd smiley

    Er gået 4 dage over ...


  • #6   18. jun 2011 Nøhr - Nåå for den da! .. smiley .. Så må I ind og ha' gang i noget lagengynmastik og bagefter løber du en tur på 3 km, og slutter af med en rigtig god omgang hovedrengøring, op og ned af borde og det hele smiley Haah

  • #7   18. jun 2011 (link fjernet)

    Er den ikke bare ALT for nuttet ?


  • #8   18. jun 2011 Trine : Haha , manden nikker ivrigt , men den med løbeturen og rengøring springer jeg over smiley

  • #9   18. jun 2011 Nøhr - Ååårh, den er super nuttet og super smart! .. Tror min lille vildbasse ville ELSKE sådan en.. smiley ..
    Haaah, ja det tænker jeg gerne, de siger jo som regel ikke ja tak de kære mænd! smiley - Og når du nu er over terminen er det vel også 2 fluer med et smæk måske.. Mandens sidste tur i noget tid og en mulig igangsættelse smiley Aaaaamen så bliver det da ikke bedre smiley

    Kitt - Sjovt du skrev, jeg har faktisk lige siddet og læst din FB og kigget billedet.. Hun er godt nok fin din lille prinsesse.. smiley


  • #10   18. jun 2011 Jeg er HELT forelsket - simpelthen . Den ryger på ønskelisten smiley

  • #11   18. jun 2011 Kitt - Hehe, ja så er der kun en vej og det er bare at springe ud i trådene...

    Nøhr - Ja jeg vil også ha' sådan en engang om 1000 år når vi skal ha' nummer 2 smiley


  • #12   19. jun 2011 fru nøhr !.... der er intet af det der hjælper hehe. spørge hun bare sonne om det hehe... hun prøvede alt og intet hjalp....

    baby kommer når den er klar.... jeg selv gik 13 og 15 dage over med begge mine og blev sat igang hver dag... den ene gang tog de vandet, da jeg havde haft enkelte veer om natten og anden med stikpiller, som ikk virkede som de skulle og dagen efter var de heldige og kunne tage mit vand....

    nyd den sidste tid uden baby og få sovet en masse, for du ved aldrig hvornår det starter... med min den næste havde jeg de 3 sidste dage op til ikk sovet ordenligt og min fødsel tog 23½ time.... gal det var hårdt da jeg ikk havde sovet særlig meget natten før og havde været igang hele dagen og så startede om natten hvor jeg slet ikk søvn fik pga veer.
    håber det gav lidt mening det jeg skrev smiley

    tag ud og få noget kæreste tid sammen denne sidste tid... for når baby kommer er der ikk så meget tid til det, som man gerne vil have smiley


  • #13   19. jun 2011 Her er Lærke & Malik taget hjem til Mormor & Morfar kl 14.oo, Så vi har bare hygget hele dagen, med noget go' mad rengørring osv.
    Også har lige fået sorteret alt vores tøj..
    Bare en ren hygge dag, det er rigtig dejligt :o)

    Nu sidder vi bare og stener Com. lidt :o)


  • #14   19. jun 2011 Jeg havde sidste eksamensdag i går så tog ud og fejrede det med en drink med et par kammerater der også havde sidste eksamensdag.

    Har bare slappet af i aften efter at have været ude og hjælpe nogen der er ved at flytte i hus med noget aaf arbejdet.

    så nu sidder jeg sent oppe som jeg plejer.. de klassiske vildt sene tider for mit vedkommende


Kommentér på:
Aftentråd! :-)

Annonce