{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

Av, av og atter av (brok og langt) {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er jo den at man ikk kan finde ud af hvorfor at jeg har ondt.

Egen læger mener det er BL, JM mener BL, en læge på afsnittet for gravide på roskilde sygehus mener ikk at dete r BL men det bare er muskulaturet, ja hurra.

MEN jeg kan bare hverken stå, gå, sidde eller ligge uden at have ondt. Det føles som om at jeg har forstået mit haleben.

Nårh men i går da kæresten så maseret mig der fik han trykket rundt omkring både på ryggen og nede ved mit bækken og haleben og nøj hvor gjorde det ondt.

Jeg kan ikk gå mere end 3 min uden at jeg næsten skal stoppe op fordi at jeg får plukveer og at det gør mega ondt.

Da vi planlagde at blive gravide denne gang tænkte jeg "ej hvor jeg glæder mig til at nyde små puf og hvad der eller høre med til en graviditet af skønne ting" Jeg havde en supper dejlig graviditet da jeg ventede den store. Men om jeg sku have samme nemme graviditet den her gang også næ nej det sku jeg ikk.. øv da også.

Ved godt at jeg har 6 uger tilbage til termin, men stod det til mig så fødte jeg nu også ville jeg være bedøvende ligeglad med om at jeg skulle være indlagt med hende til min termin (ikk ment at jeg er ligeglad med hendes helbred) Jeg er overbevist om at du nok skal klare den hvis hun skulle komme ud nu.

Og ikk nok med at jeg går rundt i et stort smerte helved så har jeg også haft urinvejsinfiktion de sidste 2 måneder og jeg har været i behandling 2 af gangene, da de ikk mente at jeg skulle i behandling de gange hvor min urin har været sendt til dyrkning. Jeg sluttede sidste behandling i lørdags, jeg havde fået sådan en stick til at tjekke urinen for baktuser, og fandme ikk om den slog ud i går da jeg tog den.

Min JM vil så nu have mig undersøgt for gruppe B streptokokker, da jeg skal føde hjemme, men har jeg det så må jeg ikk føde hjemme, så bliver jeg overført til Roskilde sygehus.

Jeg skal så til sidste læge undersøgelse på torsdag, hvor jeg så skal levere en urinprøve og podes for neden for gr. B streptokokker.

Jeg for samtidig heller ikk ret meget søvn om natten da jeg vågner af smertene værgang jeg skal vænde mig i sengen. Og det med at have noget mellem knæene det gør det kun være.

Det hjælper så ikk en skid at jeg skal være alene med knægten på 2½ år hele næste uge da kæresten er pædagog og skal på koloni hele den uge, øv øv hvor er det bare træls det her.

Ville ikk noget med det her udover at få luftet mine frustationer.

Er der nogen som har gr. B streptokokker? jeg ved intet om det, jeg ved bare at har jeg det så skal jeg i behandling under fødslen da det kan smitte barnet.. øv øv igen..

Undskyld at det blev langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av, av og atter av (brok og langt)
  • #2   21. jun 2011 Tak for hurtigt svar ang streptokker gruppe b.

    Det er ikk pga urinvejsinviktionene at jeg har ondt.. det er ved min bækken/haleben..

    Men jeg skal jo også snakke med lægen om det på torsdag når jeg skal der op til sidste læge undersøgelse.

    Men da jerg skal føde hjemme er det ret vigtigt at der bliver fundet ud af om jeg har det. Så jeg ved om jeg skal føde på sygehus eller hjemme.


  • #4   21. jun 2011 Louise: Hvordan blev det opdaget ved dig? Tror bare ikk at jeg får det bedere før jeg har født.

  • #6   21. jun 2011 Okay, det lyder som mig smiley


    Er det nogen af jer som ved om man kan blive sat i gang før tid hvis man har mange smerter man ikk kan holde ud?


  • #7   21. jun 2011 Jeg tror ikke at du skal regne med at blive sat i gang før termin grundet en bækkenløsning, men måske de ikke lader dig gå så lang tid over. Har selv bl og haft det siden uge 14, det er et smertehelved. Det bedste du kan gøre er at lytte til din krop.

  • #8   21. jun 2011 Det er ikk kun BL, Har også halv kraftige plukveer som nogen gange går over i små veer, men der er bare ikk en skid når jeg komme rind på FG.

    Jeg synes at det er svært at slappe af når der ingen "stillinger" er jeg kan slappe af i.


Kommentér på:
Av, av og atter av (brok og langt)

Annonce