{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

Anne S
Anne S
Tilmeldt:
21. mar 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

Uddannelse og gravid/baby.??? {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at tage pædagoguddannelsen og skal efter sommerferien (d.15 august 2011) begynde på 5 semester. Er færdig uddannet februar 2013.

Min kæreste og jeg har snakket en del om projekt baby, da vi nu har været sammen i lidt over 5 år og begge to syntes at vi klar til at tage det skridt videre.

Ville egentlig bar høre om der er nogle her inde som har erfaring med graviditet/baby og som har været i gang med pædagog uddannelsen samt så langt henne i uddannelsen som jeg er..??

På forhånd rigtig mange tak for de svar jeg får smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uddannelse og gravid/baby.???
  • #1   22. jun 2011 Hvis du er færdiguddannet til februar, kan i jo bare vente 2-3 mdr. med at begynde projekt baby? smiley så når du da ihvertfald, at blive færdig ...

  • #2   22. jun 2011 Mor til - Hun er først færdiguddannet Feb 2013 smiley

    Snak med din vejleder på skolen, min veninde er igang som pædagog, og de ville også gerne ha' bebs, og hun tog sig en snak med vejleder som rådede hende rigtig godt og snakkede både fordele og ulemper osv.. smiley


  • #3   22. jun 2011 Jeg er under uddannelse som pædagog, men planlagde alligevel en graviditet, jeg var under min første lønnede praktik da jeg måtte gå sygemeldt indtil fødslen pga bækkenløsning. Havde håbet jeg kunne bestå denne praktik inden jeg gik på barsel, men min krop kunne ikke klare og være i en vuggestue hehe, men var der kun 1 mdr, så det galt heldigvis ikke som et fejlet forsøg. så når jeg kommer tilbage fra barsel til februar 2012 så starter jeg bare i min praktik der, og tager min uddannelse færdig, ingen ko på isen hehe smiley og mine vejledere har været SÅ søde, og der har intet problem været med at jeg valgte og blive gravid under min uddannelse smiley tværtimod er jeg glad for og kunne være en forholdsvis ung mor (er 24) og det sætter jeg højt smiley uddannelsen skal jeg nok blive færdig med alligevel smiley

  • #4   22. jun 2011 nåh ja, for satan .. haha! Jeg fik det til 2012 smiley

  • #5   22. jun 2011 Men skriv endelig hvis du har nogen spørgsmål, har været hele smøren igennem jo smiley (ikke negativt ment for alle har været så søde)

  • #6   22. jun 2011 Jeg går godt nok på lærerseminariet, men de følger de samme semestere som pædagogerne.
    Jeg tror at det er svært at planlægge en graviditet mens man er under uddannelse, for der kan jo snildt gå noget tid inden du bliver gravid, så fødselstidspunktet bliver jo også rykket.
    Har du mødepligt alle semestre? Vi har ikke mødepligt 2. og 3. år (3-6 semester), så det er noget nemmere for os.
    Min baby er sat til 18 februar, og jeg vælger så at tage mine eksamener til august, således at jeg kun skal sørge for mine opgaver.


  • Anne S
    Anne S Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16
    #7   24. jun 2011 Mange tak for jeres svar smiley Tror jeg tager mig en snak med en vejleder på skolen, så jeg kan blive vejledt til at gøre det "rette" iforhold til uddannelsen smiley

Kommentér på:
Uddannelse og gravid/baby.???

Annonce