5. sep 2008 Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Bøvl med kommunen :S {{forumTopicSubject}}
Jeg står i den situation at det ikke er planlagt jeg er blevet gravid og er på sygedagepenge pga mit knæ (korsbåndsskader) som ikke kan laves efter 8 operationer.
Var ved lægen d 3 for at få lavet nogle skemaer ang arbejde og sådan det var her vi opdagede jeg var gravid. Igår modtager jeg så et brev om at de ser mig som raskmeldt ud fra lægeerklæringen selvom der står skånebehov og muligvis aktivering i få timer dagligt da jeg har så mange smerter.
Så nu står jeg uden penge med en tyk mave og knæ og hofter der gør ondt som ikke kan gøres noget ved da jeg ikke kan tage smertestillende pga babyen.
Jeg er helt ulykkelig for vi skal bygge om for at have plads til prinsessen
Hvad skal jeg dog gøre kommunen nægter at hjælpe mig og ingen ved hvad de andre laver derinde. Kan det virkelig passe man skal falde tilbage i en depression pga dem.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
altså få en læge erklæring det er jge sikker på..
men hold kæft en skod kommune du har
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 263
held og lykke
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
jeg er lige gået på barsel igår, og har været i skåneaktivering pga dårlig ryg.
så jeg kom ud i noget montagearbejde, og jeg tænker at hvis du nu kun skal være der et par timer om dagen, tror jeg det ville være godt for dig at komme lidt ud, og da det montagearbejde bare er hvor du skal sidde på en stol og fx putte mærker på æsker eller pakke skrå eller hva man nu bliver sat til, men stadig hvor du sidder på en stol og du kan holde de pauser du har brug for. jeg havde det rigtigt godt der hvor jeg var, og selvom jeg har barsel fra igår a, så havde jeg tænkt mig at tage derud på mandag og så længe jeg nu kanm så jeg stadig ik bare skal gå derhjemme, men komme ud og snakke med nogle rare mennesker.
og hvis det kun er et par timer, så har du resten a dagen til at ordne prinsessens værelse. smil
men hvis du helst vil være hjemme, så er der vel ik andet for end at kontakte din læge og sige du gerne vil sygemeldes.
men sys du skal give det en chance. smil
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 299
jeg er desværre i samme (ja eller var) båd
når man ejer noget af værdi så må de nægte dig kontanthjælp, af en eller anden grund skal man trampes på og kæmpes imod...
jeg har desværre kæmpet i over 6mdr og har nu helt opgivet for de finder hele tiden en ny lov der bekræfter at jeg ikk har krav på noget, så nu må jeg leve af det jeg har mens jeg er på barsel...
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
Ville lige høre om du har taget din fagforening med ind i det? De kan tit hjælpe dig igennem, for de kender paragrafer osv... Sys du skal prøve at tag dem med i sagen hvis ikke allerede du har det...
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
Mvh .
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Men det er godt nok bare hårdt at kæmpe med det også synes ikke jeg har lavet andet end at kæmpe med dem siden ejg blev sygemeldt.
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Bøvl med kommunen :S