{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg have med? (camping)
  • #1   5. jul 2011 Hans cykel og en masse bøger

  • #2   5. jul 2011 børn finde rpå magisk vis altid en masse og lege med på camping så tror ikke han kommer til at undvære noget som sådan :o)

  • #3   5. jul 2011 Sandkasse/strand ting, spil ...

  • #4   5. jul 2011 vi bruger vores dvd skærme og har film med i teltet-ganske hyggeligt og godt i tilfælde af dårligt vejr.

  • Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #5   5. jul 2011 ja en cykel, løbecykel, løbehjul mm. er fint også når man går tur om aftenen eller lige skal i kiosken.

    ellers nogle spil, dvd, blade hvis nu vejret er vådt.


  • #6   5. jul 2011 Vores datter er nu meget glad for at have sin cykel med på camping, så cykler hun når vi skal i kiosken eller op i bad og ellers cykler hun bare. Hun ELSKER sin cykel.

    Syntes det er rart at have bøger med hvis det en dag skulle blive regnvejr, så kan man hygge med dem smiley


  • #7   5. jul 2011 et lille badebassin, han kan sidde og soppe i, hvis det blir mega varmt....
    det havde vi altid, men ok, vi lå så også som fastlægger, men har så også set flere havde det med alligevel. og som en anden nævner, så er der som regel altid en masse børn, som finder sammen, i sandkassen/legepladsen på en camingplads..


  • #8   5. jul 2011 Vi havde moddellervoks og tuscher med til de dage det evt skulle regne, det fulder jo ikke meget.
    Og for gudsskyld husk en skraldespand, helst sådan en stor en man kan sætte de store affaldsække i. (Vi havde selv glemt en, da det os var første gang, og det er sku røv) Også en vasketøjskurv, ku jeg os godt ha brugt, der lå bare vasketøj over det hele. Og en tørresnør.


Kommentér på:
Hvad skal jeg have med? (camping)

Annonce