{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Storke {{forumTopicSubject}}

Var lige i går en tur ude i haven og skulle lufte hundene, er godt og grundigt træt af den her sofa og har virkelig mange smerter... Men hvad står derude - 2 storke smiley

Jeg får hurtigt kaldt hundene til mig og lukket dem ind... Ringer til min kæreste der lige var kørt og spørg om han havde set dem, nej det havde han ikke og om jeg nu var sikker på det var storke og ikke svaner eller sådan noget... Ja tak - nok skal jeg ha nye briller med anden styrke i, men jeg kan alså stadig se forskel på en stork og en svane...

Mon det er et lille tegn eller mon de ikke kunne være her når vi kommer hjem fra sygeuset når jeg har født... Det kunne være lidt vildt...

Jeg blev bare så overrasket da jeg så dem i går smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Storke
  • #1   22. jul 2011 Hehe, nej hvor hyggeligt smiley
    Men håber da virkelig ikke det er et tegn på at der skal ske noget nu smiley Men ville da være blæret hvis de også var der når baby kom smiley

• #2   22. jul 2011 vi har også haft en stork i "baghaven" min far fandt den, mit svar var også er du sikker på det ikke er en fiskehejre??? man tror altså ikke på det er en stork fordi de er ret sjældne ..:D

• #3   22. jul 2011 Ja syntes også det kunne være vildt blæret at de stod der når man kom hjem fra sygehuset smiley

Annesofie: De havde de lange røde næb, helt hvide og sorte bagpå vingerne og indenuden der.. Så der er ikke så meget at ta fejl af...
    Vi har tit fiskehejre her, og der flyver ørne over skoven

• #4   22. jul 2011 Hvor fedt.
    Hvor i landet bor du?
    Jeg har en gang set en på en mark i jylland på ferie. Vi stoppede bare bilen og tog billeder alle sammen. Det er godt nok nogle år siden, men alligevel smiley

• #5   22. jul 2011 Jeg bor på Lolland helt ude hvor kragerne vender smiley

• #6   22. jul 2011 Ej, hvor fedt! Sikke et syn!.. ikke mange får lov at se sådan noget, og så endda et par smiley

Bor du et sted hvor der er storke?

ellers synes jeg du skal "rapportere" det. Der er nok en hel del ornitologer som holder øje med storke i DK, og de vil helt sikkert gerne høre om din observation smiley og om du ser dem igen!..

Sådan er det i hvert fald med svaner, som jeg flere gange har fortalt om, når jeg møder nye svaner i "min" sø..

Kommentér på:
Storke

Annonce