{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Et pinligt spørgsmål .. {{forumTopicSubject}}

Har nogen af jer haft en hudfold/hærmoride ?

Hvis ja ,
- Hvad er der blevet gjrot ved den/dem ?
- Gør de ondt at få fjernet ?
- Hvad kan der ske hvis de gener rigtig meget og ikke bliver gjort noget ved ?

Håber nogen vil svare da jeg udemærket ved at det er et lidt pinligt spørgsmål ..
Synes jeg selv i hvert fald .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et pinligt spørgsmål ..
  • #2   27. jul 2011 Jep, har jeg. Har fået dem pga. min tarmsygdom.

Der er ikke blevet gjort andet ved mine udover jeg har fået noget creme som skulle hjælpe til at få dem væk - men det har ikke hjulpet.
    Har aldrig fået nogle fjernet, så ved desværre ikke hvor ondt det gør eller helt hvordan det bliver gjort.

• #4   27. jul 2011 Er lidt usikker på om det er sådan en jeg har . Har haft den siden jeg var barn . De sidste par måneder er den begyndt at gøre mere og mere ondt . Den har også blødt før .. Har næsten ikke kunne bøje mig i dag pga smerter .. Kan vist godt være ærlig og sige at jeg kiggede efter for at se hvad det var der gjorde så ondt og fandt ud af at den er næsten mørkeblå i den ene side ..

Det er normalt ikke noget jeg Vil snakke med andre om men kan ikke klare mere .. Det gør møg ondt ! smiley

må bide det i mig og kontakte lægen i morgen .. ØV !

• #6   27. jul 2011 ja det lyder ikke rart.. ville ringe til lægen imorgen som du selv skriver

• #7   27. jul 2011 har en veninde som som fik en da hun fødte og fik at vide at hun skulle prøve og skubbe den op i iigen, den vil poppe ud igen men jo oftere du gør det jo mindre bliver den, det skulle blive en blod ud posning og når du så propper den op i tarmen skulle noget af blodet kunne løbe tilbage, og hun siger hendes er væk nu.

• #8   27. jul 2011 Jeg havde desværre osse en hæmoride som kom sidst i graviditeten- den blødt når jeg skulle af med aff. fik den tjekket efter fødslen og fik noget creme til at smørre på den og den er væk den dag idag.. synes ikke min har gjordt ondt andet når den blødte, den sve lidt..

• #10   27. jul 2011 jeg vil også sige kontakt lægen. Hæmorider plejer at kendetegnes ved at bagpartiet klør helt vildt.
    Jeg har ikke selv haft nogen af hvad jeg husker. Så ved ikke helt hvordan man behandler dem. Men mener at der kan fåes noget salve, som kan tage den. Med mindre den er alt for stor, og hvis det er sådan en du har, så lyder den til at være af en størresle, når den gør ondt...

• #11   27. jul 2011 Synes bare det er så møg pinligt ! smiley

• #12   27. jul 2011 du kunne jo evt os spørge pm du kunne få noget creme til at smøre den med, da du jo ved hvad det og så se om det ikke hjælper, så behøver du jo ikke blive tjekket bagi og så evt forsøge dig med det jeg skrev længere oppe.

• #13   27. jul 2011 Ja det kunne jeg da starte med at forsøge .. smiley
    Takker Allesammen . smiley

• #14   27. jul 2011 Ninna - Ja, det er et lidt pinligt emne. Men tænk på så mange som fejler et eller andet omkring den region - det er altid flere end man regner med. Ikke at det bliver mindre pinligt at snakke om (hvis man har det sådan), men det kan evt. sætte det hele lidt mere i perspektiv og man måske kan blive mere åben omkring det.

Og nej det er ikke sjovt at skulle undersøges ved lægen på den måde. Men prøv at give et ring imorgen (som du også nævner) og så få ham/hende til at se på det. Så får du ihvertfald den rigtige behandling :))

• #15   27. jul 2011 Ninna:

Forstår godt du føler det er pinligt. - Men jeg arbejder selv hos en læge, og det er en MEGET normal ting og noget vi ser folk komme med næsten dagligt, så får os og lægerne er det HELT normalt og ikke noget vi finder pinligt.. - Så ring du til lægen imorgen og få en tid.

• #16   27. jul 2011 *for

Kommentér på:
Et pinligt spørgsmål ..

Annonce