{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Lille Hund
  • #1   2. aug 2011 det kommer jo and på had allagi om og det bare er et allagi foder han skal have

  • #2   2. aug 2011 så er det bare med og komme over på Barf hvis den har allegi.

  • #3   2. aug 2011 Det kommer da an på hvilken allergi han har...
    BARF kan være godt, men har også set eksempler på hvor hunden absolut ikke trives på det, slider tænder for hurtigt osv.

    Tag en snak med dr dyr om hvad du skal gøre, og så læg lidt sund fornuft oveni ;o)


  • #4   2. aug 2011 winnie: argh, det er måske knap så smart at smide en hund der er protein-allergiker på BARF.. og desuden er der nogle hunde, fx min egen, der udvikler skel på BARF, netop pga proteinindholdet..

    Alt efter hvad de hund er allergisk overfor, kan det koste fra 0kr til flere 1000...
    Min hund er fx allergisk overfor højt indhold af proteiner, letusin, ærter, kartofler, ris og lagermider.. Det betyder at jeg køber det allergifoder med lavt prot. indhold, som jeg fryser ned i portionsstørrelse for at slå lagermiderne ihjel.. Så det koster mig ikke en ekstra udgift som sådan, andet end et lidt dyre foder..
    Hvis din hund fx er hyperallergiker, og kommer til at slå ud i huden og får forunkler, jamen så skal du jo beregne ugentlige/månedlige besøg hos dyrlægen for at få insprjtninger og evt. operationer for at få renset forunkler, også er vi jo ovre i en helt anden pris..
    Er din hund sygeforsikret?


  • #5   2. aug 2011 LJ, du havde så et bedre argument end jeg =D
    Har selv BARF'et og syntes altså ikke det er det vidundermiddel folk gør det til. MEn det er jo smag og behag =)


  • #6   2. aug 2011 Synes konceptet i barf er rigtig fint, men det er ikke Guds gave til menneskeheden som nogle gør det til smiley
    Jeg får skam mine høvl på hundegalleri for at tale dårligt om det smiley


  • #7   2. aug 2011 LJ jeg har opgivet det derinde og går gerne udenom emnerne om fordring (BARF), muskelhunde og hvor hellige folk er *g*

  • #8   2. aug 2011 det er virkelig super godt. vores hund kunne de ik finde ud af havd han fejlet og så kom han på barf og så blev han sgu rask.

  • #9   2. aug 2011 Det kommer an på hvad du vælger.
    Vi valgte at prøve at gi vores atopica for at undgå prednisolon.
    Det kostede 500 kr pr måned.
    Derudover foder ekstra dyrelæge besøg medicin for hudbetændelse .

    mellem 500-1000 kr har vi nok brugt.


Kommentér på:
Min Lille Hund

Annonce