2. nov 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Ondt i maven - hvad kan det være? {{forumTopicSubject}}
Vil lige starte med at jeg ikke er gravid men skulle gerne have min æl i de her dage.
Jeg har i længere tid døjet med ondt i maven og har været ved lægen flere gange.
Det starter med at gøre rigtig ondt om morgenen lige når jeg vågner som om hele maven strammer og det stikker i maven. I løbet af dagen har jeg sådan en murren fornemmelse i maven.
Sidst jeg var hos lægen havde jeg også problemer med at tisse ordentlig så jeg fik piller mod blærebetændelse som hjalp lidt på det.
Har idag haft ekstra ondt i maven og især ved blæren og har skullet tisse hele tiden uden at der kommer det store så er begyndt på piller mod blærebetændelse igen.
Dog føler jeg ikke rigtig mit ondt i maven har noget med det at gøre - jeg har taget Movicol i en uges tid nu ( mod irriteret tyktarm ) da jeg har svært ved at komme af med min afføring og det kan selvfølgelig være en helt klar grund til at jeg har ondt.
Her til aften er min mave for vildt oppustet og har stadig ondt i maven - forstår ikke det Movicol ikke hjælper så tænker om det kan være noget andet.
Håber ikke det blev for langt og roddet og håber vireklig der er nogle der har prøvet noget lignende ?????
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Troede kun der var en behandling mod blærebetændelse men der er måske mange? Da du havde kronisk blærebetændelse havde du så ondt i hele maven eller kun ved blæren eller hvordan havde du det?
Ondt i maven - hvad kan det være?