{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Update - Jeg må bare lige af med det {{forumTopicSubject}}

Heeej piger, så er den sidste undersøgelse overstået, og det gik super godt og den Neuropsykolog jeg kom ind til var super sød og rar, og jeg slap for en masse test, da jeg jo har lavet dem 2 gange i forvejen og de gav samme resultat, så ville han ikek gøre det en 3 gang, han fortalte at han syntes det var en rigtig god ide at jeg søger min Pension nu.. Og han fortalte og forklarede en masse om hvorfor jeg f.eks. ikke husker så godt, og det hele var i detaljer, det var super lækkert og få afhvide hvordan det hele hænger sammen, og hvilken del der er skadet i min hjerne.. er rigtig glad for det var sidste undersøgelse, og at det var lige netop ham jeg skulle indtil

- Udover det fortalte han mig at han udfra mine papirer fra kommune og forsikring, var overbevist om at jeg var en super mor trods alt det her, for i følge mine papir, så er det mest mine børn og deres ting jeg bekymre mig om, og tænker på til hver undersøgelse og samtale.. så lige præcis det blev så glad over at jeg var ved og tude

- Tak til jer der læste & lyttede, og især en stor tak til jer der støttede / støtter mgi så godt i kan herinde smiley

Indlæg fra igår - http://www.babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=56868 til dem der ikke ved havd det handler om ..

knus en super glad lykke, som nu kun venter på arbejdskadestyrelsens sidste del af min afgørelse, også står den ellers bare på forhandlinger om beløb smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update - Jeg må bare lige af med det
Kommentér på:
Update - Jeg må bare lige af med det

Annonce