19. mar 2008 Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
en ubehagelig nat :( {{forumTopicSubject}}
ja jeg har i nat haft mit livs værste nat. jeg har det såmænd fint nok da jeg går i seng der ved 24 tiden.
men da klokken når 00.30 begynder min mave at opføre sig mærkeligt.
det mærkede som en smerte blandet med som om det hele var ned at gi sig, men det mærkede mest som om at der var et eller andet der skulle sprænges i maven. gik på wc flere gange men det var bare det samme når jeg har lagt mig i sengen igen. og så fik jeg sådan en lidt vokseværkligende noget i mine ben os.
da jeg lå der igår var jeg stensikker på at jeg var ved at miste. men lige nu har jeg det normalt, men er sku bange for at noget er galt.
nogen der har prøvet det eller noget ligende? jeg er 8+5
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Hvis maven driller, altså tarmene.. SÅ mærkes det MEGET som menstruationssmerter .. Det har jeg hver gang jeg skal på toilettet pga. min tarmsygdom. Men ved det at du er gravid, og livmoderen vokser, så presser tarmene altså lidt på den, hvis du skal på toilettet, eller den arbejder.. og det kan sagtens mærkes som menstrutions smerter !
SÅ ingen grund til at være nervøs, det lyder helt normalt !
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Mine de første føltes heller ikke som menses smerter. men nærmere som om der var en elastik som blev trukket op og truede med at springe hvert øjeblik det skulle være.
Jeg vågnede så om morgnen, og kunne se at jeg havde blødt lidt. Ringede i panik til lægen. Kom ned og blev undersøgt og det viste sig at det var en irriteret livmoder, pga af graviditeten.
Hvis du er urolig, så ring og få en tid til undersøgelse hos din læge.
en ubehagelig nat :(