{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

haha, en lille morgen griner :) {{forumTopicSubject}}

ved ikk om den har været oppe før, men den fik mig til at grine lidt, så synes jeg ville dele den...

Bedste skilsmissebrev nogensinde.....

Kære hustru, jeg skriver dette brev til dig for at fortælle dig, at jeg forlader dig for evigt. Jeg har været en god mand for dig i 7 år. De sidste 2 uger har været et helvede. ... Din chef ringede til mig for at fortælle, at du var stoppet på dit job i dag. I sidste uge, du kom hjem og opdagede ikke engang at jeg havde fået ny frisure, havde lavet din ynglings mad og endda havde et par helt nyt boxershorts af silke på. Du spiste i 2 minutter, og efter at ha' set dine serier, gik du på hoved i seng. Du fortæller mig ikke mere at du elsker mig, du vil ikke have sex eller noget, der forbinder os som mand og kone. Enten er du mig utro, eller også elsker du mig ikke mere, hvad så end er tilfældet, er jeg væk. Din eksmand P.S. Forsøg ikke at finde mig. Din søster og jeg er på vej til West Virginia sammen! Har du et godt liv!

- Kære eksmand, Intet har gjort min dag bedre, end at modtage dit brev. Det er sandt, du & jeg har været gift i 7 år, selvom en god mand er langt fra hvad du har været. Jeg ser min serier så meget, fordi de overdøver din konstante klynken. Ærgerligt, at det ikke virker. Jeg lagde godt mærke til, at du var blevet klippet i sidste uge, men det første jeg tænkte var "Du ligner en pige!" men min mor har opdraget mig således at hvis du ikke kan sige noget pænt, så sig intet. Og da du lavede min ynglings mad, må du ha' forvekslet mig med min søster, fordi jeg holdt op med at spise svinekød 7 år siden. Om de nye silke boksere: Jeg vendte mig væk fra dig, fordi prisen på $ 49,99 stadig var på dem, og jeg tænkte at det var en tilfældighed, at min søster lige havde lånt 50 $ af mig den morgen. men jeg elskede dig stadig, og følte, vi kunne finde ud af det. Så var det at jeg vandt 10 millioner dollars i lotto, jeg sagde mit job op og købt 2 billetter til Jamaica til os, men da jeg kom hjem, du var væk .. Alt sker for en grund, tror jeg. Jeg håber du har det tilfredsstillende liv, du altid har ønsket dig. Min advokat sagde, at det brev du har skrevet sikrer, at du vil ikke få en rød øre fra mig. Så pas godt på dig selv. Underskrevet, din eks-kone, rig som ind i helvede og fri som fuglen! P.S. Jeg ved ikke, om jeg nogensinde fortalt dig det, men min søster Carla blev født Carl. Jeg håber, det er ikke et problem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  haha, en lille morgen griner :)
Kommentér på:
haha, en lille morgen griner :)

Annonce