30. aug 2011 Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
"kære lillesøster .. " {{forumTopicSubject}}
Puha, jeg har haft en af de skrækkelige dage, som der desværre kommer ind imellem ..
I næste måned er det ét år siden min lillesøster tog herfra, og det går mere og mere op for mig at hun er væk for altid!!
Det der med "det blir nemmere med tiden og du lære at leve med sorgen" .. Jeg kan ikke se hvor det passer henne? Man lære ALDRIG at leve med sorgen, men man har ganske enkelt ikke noget valg!
Det blir aldrig nemmere - det er ligeså svært som det var for et år siden .. Det går op for mig, hvor meget jeg mangler hende! Jeg tager tit mig selv i, at slå hendes nummer op i min telefonbog og ville ringe til hende!
Vi var så tætte, og vi var kun os to .. Nogen gange kan jeg slet ikke kende mig selv, fordi da hun tog afsted tog hun en kæmpe stor del med af mig
Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg, det hele startede med at jeg hørte "danser med drenge - kære lillesøster" i radioen og derefter brød helt sammen .. Livet er så uretfærdigt og ubarmhjertigt nogen gange!! ØV en træls dag!!!
http://www.youtube.com/watch?v=_wjcPhlkfSI
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
aug 2011
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
aug 2011
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
Forstår godt at du savner hende og at der er dage hvor hun "spøger" mere end andre....
Du vil aldrig glemme hende eller savne hende mindre, men er helt klart sikker på at det med tiden vil blive lettere at håndtere...
En masse tanker og trøste kram herfra
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
Har ikke mistet en søster men har mistet min far da jeg var 13år (9år siden) og min mor da jeg var 17år (5år siden) det er pisse hårdt nu men tro mig med tiden blir det lettere. hun vil altid være i dine tanker og du vil altid savne hende men det blir lettere. der vil altid være dage som bare er lorte dage feks for mit vedkommende jeg kan ikke klare julen jeg holder kun jul for theis skyld min mor døde 3dage før juleaften og ja da jeg var gravid med theis hvor var min mor til alle de spørgsmål jeg gik med og hvor var de begge til at dele glæden med mig og igen den her gang hvor er mine forældre jeg har snart 2 skønne børn som de aldrig kommer til at møde det er rigtig svært men så tænker jeg bare de sidder i himlem og holder øje med os og de er e vores hjerter. Det tager tid endda lang tid og nogen dage er det ligesom om alt bare kan være lige meget men tro mig det skal nok komme. du kan ikke se det nu men det blir lettere og du lære at leve med det. selvom din søster ikke er her ved dig er jeg sikker på hun sidder deroppe og holder øje med dig og er rigtig stolt af dig.
sender mange tanker til dig..
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 329 Svar: 845
aug 2011
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 158
*when someone you love becomes a memory - the memory becomes a treasure*
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Har selv en storebror der var lang ude i tovene og ikke kunne se udvejen og begyndte at det var den eneste lysvej han så,... Så kan kun sætte mig ind dit sted... Vi nåede ham heldigvis... Har altid haft et specielt forhold til ham, så ved hvordan du har det
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 168
håber det går jer godt alle sammen. håber i stadig har hesten
aug 2011
Sofie - hvor er du bare sød! Sidder og tuder over dine søde ord. De røre mig dybt!
Pernille - Ja vi har stadig Natascha's elskede springhest, Duggi .. Jeg har overtaget ham (se mit album -. mine bæster) .. Natascha's elskede hundehvalp har min mor overtaget! Spå vi har heldigvis stadig hendes dejlige dyr
"kære lillesøster .. "