{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

"kære lillesøster .. " {{forumTopicSubject}}

Puha, jeg har haft en af de skrækkelige dage, som der desværre kommer ind imellem ..
I næste måned er det ét år siden min lillesøster tog herfra, og det går mere og mere op for mig at hun er væk for altid!!
Det der med "det blir nemmere med tiden og du lære at leve med sorgen" .. Jeg kan ikke se hvor det passer henne? Man lære ALDRIG at leve med sorgen, men man har ganske enkelt ikke noget valg!
Det blir aldrig nemmere - det er ligeså svært som det var for et år siden .. Det går op for mig, hvor meget jeg mangler hende! Jeg tager tit mig selv i, at slå hendes nummer op i min telefonbog og ville ringe til hende!
Vi var så tætte, og vi var kun os to .. Nogen gange kan jeg slet ikke kende mig selv, fordi da hun tog afsted tog hun en kæmpe stor del med af mig smiley

Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg, det hele startede med at jeg hørte "danser med drenge - kære lillesøster" i radioen og derefter brød helt sammen .. Livet er så uretfærdigt og ubarmhjertigt nogen gange!! ØV en træls dag!!!

http://www.youtube.com/watch?v=_wjcPhlkfSI


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "kære lillesøster .. "
  • #1   7. okt 2011 Nu mor til 4 - (link fjernet) .. På det link står det hele beskrevet .. Hun begik selvmord smiley

  • #2   7. okt 2011 Åhhh.. Føler med dig.. Bliver helt ked af ved tanken om at miste sine søstre smiley

  • #3   7. okt 2011 Tak smiley Det er heller ikke til at holde ud når man har de dage her!

  • #5   7. okt 2011 Puha /:

  • #6   7. okt 2011 Sofie - det håber jeg .. Synes bare det hele er så uretfærdigt! Hun døde 12 dage før hun blev 19 år .. Der går pædofile og mordere rundt og har det godt, og så skal det gå udover min lillesøster som der kun var godt i .. Det svært at finde en mening med sådan noget smiley Og ØV nogen træls dage man får når det hele lige går op for en!

  • #7   7. okt 2011 Hvor er det forfærdeligt og hvor er der nogen som bare må have rigtig dårlig smag i munden over at have nægtet hende hjælp!!!! Bliver så rasende!
    Forstår godt at du savner hende og at der er dage hvor hun "spøger" mere end andre....
    Du vil aldrig glemme hende eller savne hende mindre, men er helt klart sikker på at det med tiden vil blive lettere at håndtere...

    En masse tanker og trøste kram herfra smiley


  • #8   7. okt 2011 Stephanie - BabyDRENG d. 29. marts 2012 .

    Har ikke mistet en søster men har mistet min far da jeg var 13år (9år siden) og min mor da jeg var 17år (5år siden) det er pisse hårdt nu men tro mig med tiden blir det lettere. hun vil altid være i dine tanker og du vil altid savne hende men det blir lettere. der vil altid være dage som bare er lorte dage feks for mit vedkommende jeg kan ikke klare julen jeg holder kun jul for theis skyld min mor døde 3dage før juleaften og ja da jeg var gravid med theis hvor var min mor til alle de spørgsmål jeg gik med og hvor var de begge til at dele glæden med mig og igen den her gang hvor er mine forældre jeg har snart 2 skønne børn som de aldrig kommer til at møde det er rigtig svært men så tænker jeg bare de sidder i himlem og holder øje med os og de er e vores hjerter. Det tager tid endda lang tid og nogen dage er det ligesom om alt bare kan være lige meget men tro mig det skal nok komme. du kan ikke se det nu men det blir lettere og du lære at leve med det. selvom din søster ikke er her ved dig er jeg sikker på hun sidder deroppe og holder øje med dig og er rigtig stolt af dig.

    sender mange tanker til dig..


  • #9   7. okt 2011 stephanie... jeg føler med dig det er bare så utroligt hårdt når man mister en man elsker... jeg mistede min plejemor til kræft for 8 år siden her til december og de første 4-5 år efter hendes død var jeg helt ødelagt hele mit liv faldt sammen men det ændrede sig stille og roligt for ca 3 år siden da jeg fandt ud af jeg var gravid med min søn... tingene blev nemmere med tiden selvom jeg hver eneste dag savner hende utroligt meget.... jeg er stadig ikk helt på toppen i julemåneden men min søn hjælper mig igennem den at se hans glæde hjælper altid og nu i år håber ejg det bliver lidt nemmere da jeg til den tid er højgravid.... så jeg vil med sikkerhed LOVE dig at selvom du aldrig vil glemme din søster eller miste savnet til hende så vil det med sikkerhed blive nemmere og komme igennem hverdagen og det vil blive nemmere og ku trække vejret igen...

  • #10   7. okt 2011 Vil lige sende dig et stort kram

  • #11   7. okt 2011 Tak alle sammen .. I er sgu dejlige herinde!

  • #12   7. okt 2011 Åh må lige fælde en tåre. Jeg ville ikke vide hvad jeg skulle gøre, hvis dette skulle overkomme mig. Alle de varmeste knus og kram sendt afsted til dig.

    *when someone you love becomes a memory - the memory becomes a treasure*


  • #14   7. okt 2011 Sidder med tårene trillende ned af kinderne da jeg læste det... Føler så meget med dig...

    Har selv en storebror der var lang ude i tovene og ikke kunne se udvejen og begyndte at det var den eneste lysvej han så,... Så kan kun sætte mig ind dit sted... Vi nåede ham heldigvis... Har altid haft et specielt forhold til ham, så ved hvordan du har det


  • #15   7. okt 2011 Jeg husker det tydeligt søgen efter hende, og flere gange har jeg tænkt på din søster og jer der er tilbage. og hver gang jeg tænker på jer, sidder jeg og tuder.

    håber det går jer godt alle sammen. håber i stadig har hesten


  • #16   7. okt 2011 Mange tak alle sammen .

    Sofie - hvor er du bare sød! Sidder og tuder over dine søde ord. De røre mig dybt!

    Pernille - Ja vi har stadig Natascha's elskede springhest, Duggi .. Jeg har overtaget ham (se mit album -. mine bæster) .. Natascha's elskede hundehvalp har min mor overtaget! Spå vi har heldigvis stadig hendes dejlige dyr smiley


Kommentér på:
"kære lillesøster .. "

Annonce