{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Jeg er grædefærdig :( {{forumTopicSubject}}

Natten til igår vågner jeg kl 2 - har det rigtig skidt, med trykken for brystet svimmel, hovedepine, ondt i alle led, min mave gør sindsyg ondt & jeg har den vildeste kvalme.
Jeg har over 40 i feber kan ingen steder være eller noget får ringet til lægen der tager mig ind ret så hurtigt.
- Kan knap nok gå eller stå, men får slæbt mig selv ovenpå og smider mig i badekaret..
Da jeg står op begynder jeg af fryse som en sindsyg..
Kommer ned til lægen der undersøger mig, først tænker hun af det er nyresten.. men efter nøje undersøgelse får jeg konstrteret Nyre/bækken betændelse.. får hentet de piller jeg skal ha for det, men lur mig om det ikke er blevet meget værre smiley Har forsøgt af få fat i min læge, men uden held. Årh hvor jeg glæder mig til lægevagten åbner så de måske kan hjælpe mig smiley
Jeg tuder hele tiden og har så ondt hele tiden.
Jeg kan ikke løfte mine egne unger, skifte dem eller give mad.
ikke nok med det føler jeg mig som verdens dårligeste mor, for jeg kan ikke passe mine egne børn smiley

Sorry mit brok indlæg, men skulle bare ha skrevet det hele ned og komme ud med det til nogen der måske gad & lytte.

Hvor jeg lykkelig for min mor gider hjælpe når min egen kæreste mener det er meget vigtigere og passe hans skole end og hjælpe mig med ungerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er grædefærdig :(
Kommentér på:
Jeg er grædefærdig :(

Annonce