{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Bryllup {{forumTopicSubject}}

hej 'medmødre'.
Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg sjal til min bedste venindes bryllup på fredag og jeg havde forberedt at lave en lille ting. Jeg ar klippet et hjerte til hver gæst hvor de skulle skrive en hilsen til parret, hjerterne bliver så lagt i en æske hvor der ligger en flaske vin i. Den skal de så åbne på deres 1 års bryllupsdag, men der er andre som har lavet den:(. Har i ikke en super god og sjov ide til hvad jeg kan lave med alle de hjerter:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryllup
  • #1   4. nov 2011 mal et stor billede , det behøver ikk line noget bare på med en masse farver eller hjeter og deres navnen også købt en slettelak så kan alle gæster skrive deres navne eller en lille hilsen alt efter hvor stor billede er og antal gøster

  • #3   4. nov 2011 har en gang da min moster blevet gift de fik de et ægteskab med mange forskellige ting i men ve dikk rigtig det nok for gammel dags

  • #4   4. nov 2011 Jeg syntes det er en rigtig god ide. Det med billedet har jeg efterhånden prøvet til en del fester. Desværre er mange bare ikke særlig gode til at huske at få skrevet/malet på det som aftnen skrider frem. Det med sangen er en rigtig god ide, da det tvinger gæsterne til at aflever det.

  • #5   4. nov 2011 Ja hver gæst maler et noget der der fra minder dem om noget fra brudeparret

  • #6   5. nov 2011 Da vi var til vores vennepars bryllup på Island, havde de fået klippet et rødt hjerte ud til hver af gæsterne, og sat et flot lille træ inde i festsalen i hjørnet, og så skulle hver gæst skrive et ord på hjertet, som de forbandt med ordet kærlighed og så hænge hjertet op på træet..
    Synes det var en sød ide, og rigtig flot smiley


  • #8   7. nov 2011 jeg plejer gå rundt med det mens folk spiser så alle får skrevede på den, vi har et fra vores bryllup og er virkelig glad for den så husker man dagen hver gang man kigger poå den

Kommentér på:
Bryllup

Annonce