{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bryllup
  • #1   25. dec 2012 Min mor blev gift i sommers, og det kostede 45.000. Det var med brudetøj til ham og hende, buket til hende og mig og min niece. De holdte brylluppet i et flot forsamlingshus, hvor der kom kok ud og lavede 3 retteres stor menu+natmad. De havde dj på i 5 timer, og havde også fotograf. De havde 45 gæster. De havde hentet drikkevare i Tyskland, og lavede selv bord blomster dekorationer. Mig og manden snakker om at blive gift i sommeren 2015, og der regner vi med at bruge 50.000. Men der kommer så meget an på hvordan man vælger at holde det:)

  • #2   25. dec 2012 vi regner med at holde det hjemme og der kommer ikke så mange mennesker og havde snakket om måske at leje brude kjolen og sådan noget men kan godt se det ikke lyder helt dyrt alligevel

  • #3   25. dec 2012 Vi endte på 75.000 i alt. Det var inkl tre-retters menu på hotel i selskabslokale, fri bar, musik, tøj til begge, og reception og ringe.

  • #4   25. dec 2012 Vi skal giftes her d. 1/9-13 og har sparet 50000kr op... Der er inviteret 50gæster, vi skal giftes i kirken og holder festen i en kultur sal, hvor de laver 3 rettes menu...

  • #5   25. dec 2012 Vi var i øvrigt 30 til festen, og cirka 75 til receptionen.

  • #6   25. dec 2012 vores bryllup kostede godt 10000kr med 30 gæster, men der var mad og drikke til 50.

    vi fik maden fra en tidligere arbejdsplads, lejede duge og stofservietter via min fars job, lavede selv blomsterdekorationer og bryllupskage, drikkevare blev hentet i tyskland, lokale med alt servide og køkken blev lejet ved mine forældres forsamlingshus.
    Min kjole fik jeg af mine forældre, sammen med festen.


  • #7   25. dec 2012 Vi lavede et have bryllup

    Blevgift på rådhuset så tøjet var ikk særlig brude agtigt.

    Min mor er bager så derfor fik vi brød og kage til lidt billigere penge.

    Jeg lavede selv alt maden med hjælp fra min mor og svigermor.

    Alkohol fra Tyskland

    Bryllups kagen fik vi af min mors chef.

    Vi brugte pap og plastik til det hele osse dugen. Og bordet blev pyntede med ting fra naturen plus lys.

    Jeg ved faktisk ikk hvad vi brugte i hele beløb men tænker ikk vi rammer 10.000 jeg havde osse bruge buket ringe også er med i det.

    Vi var 29 mennesker dog tog vi selv billeder ..


  • #8   25. dec 2012 det lyder til det kan gøre rimeligt billigt....hvor længe var i så sammen med kæresten inden i bliv gift

  • #9   25. dec 2012 Det kan det bestemt vis man har overskud til selv lave en del ting frem for købe det,..

    Vi har til næste år været sammen i 13 år.

    Og vi blev gift i 2009


  • #10   25. dec 2012 Vi var sammen i tre år da han friede, og 4,5 da vi blev gift (der kom lige en graviditet midt i det hele).

  • #12   25. dec 2012 ok når vi bliver gift har vi været sammen i 1 år og 6 måneder nogle der ved om det kan betale sig at leje en kjole istedet for at købe en

  • #13   25. dec 2012 Lyder til nogen fornuftige bud. Min kære friede til mig i går så det bliver spændende så følger lige tråden

  • #14   25. dec 2012 helt i orden spændende at se hvornår i skal giftes så

  • #15   26. dec 2012 Ja jeg havde faktisk tænkt på 7-9-13 men ved ikke helt. Ville gerne have lillemanden var lidt ældre han er kun 3 mdr

  • #16   26. dec 2012 hehe ja vi har valgt den dato må jeg bare håbe jeg kan få mine 3 piger med den dag

  • #18   26. dec 2012 Vi har skal giftes på vores 100mdr dag (8år&4mdr), Thomas friede da vi have været sammen lidt over 7år...

  • #19   26. dec 2012 Hmm tror vores bryllup endte op i ca 50-60.000 kr, men ved det ikke helt da vi ikke betalte som sådan for festen da det blev modregnet min løn da jeg arbejdede på det hotel vi holdte festen på.

    Men vi var ca. 40 gæster incl. 4 store børn og Marcus som var 7 mdr. Vi fik buffet, fri drikkevarer. Havde fotograf på i kirken og en time bagefter (til festen tog vi selv billeder) så havde vi 3 mands band som spillede hele aftenen og natten. Vi sov dernede. Tøj til manden, 3 børn og mig selv. Jeg købte en kjole på Lilly.dk til 1500 kr.
    Blomsterne lavede min svigermor, så der skulle vi kun betale kostprisen. Kagen fik vi lavet af en herinde fra.


  • #20   26. dec 2012 vi ville ikke røre en finger selv (stort set) det blev holdt på kro, med lille reception hos min svigerfar, amatør fotograf, musikere, overnatning på kroen, 3 retters menu plus natmad, drikkevarer, limousine til og fra kirken, tøj, hvilket var semi dyrt, makeup, tøj til vores søn, blomster til kirken og brudebuket, tror det var nogenlunde alt, vi var 45 og det kostede os ca 70.000

Kommentér på:
bryllup

Annonce