{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Søvn vaner. {{forumTopicSubject}}

øv øv ligesom at starte forfra igen når det gælder om at få kristoffer til at sove i sin seng for der er intet i barnevognen.
han har aldrig været god til at sove måtte lave søvn træning med ham da han var lille og skal begynde igen.
ligesom i dag kan han ikke komme ud at sove da vi intet halvtag har bor i rækkehus så der skal han sove i sin seng og det er noget af en kamp tuder og er helt ulykkelig intet virker kun at jeg sidder med ham til falder i søvn så kan jeg ligge ham over i han egen seng.
det tag ca.1 time rigtig øv lige det samme om aften.

ved snart ikke hvad jeg skal stille op komme efter han har været syg med feber i 14 dage.

han bruger ikke sut så den kan vi ikke trøste med.
gummerne klør også.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn vaner.
  • #1   21. jul 2008 ja det er hårdt at sige, men der er ik andet for at han må græde sig selv i søvn.
    det har jeg gjort med patrick de gange han ik vil sove hvis han har været hysterisk, så har jeg bare lagt ham ind i sengen og sagde godnat og lukket døren. så har han grædt lidt, og til sidst gider han ik det mere, for han ved der ingen kære mor er der kommer og putter om ham.

• #2   21. jul 2008 de må ikke græde sig selv i søvn

• #3   21. jul 2008 det har patrick fået lov til de få gange han har været hys. og der har heller ik været noget siden.. tror bare det er spørgsmål om opdragelse.

min halvsøster har fået en dreng i januar måned, og så snart hun hører ham pludre eller bare sige der mindste, så er hun inde ved ham. det finder barnet hurtigt ud a og gør gavn a det.

• #4   21. jul 2008 ja gjorde jeg også med kristoffer da han var lille gør ikke mere nu kan han godt skabe sig lidt.
    der er forskel på hys og ked af det

aldrig nogensinde jeg vil lade mit barn ligge og tude for så føler de svigt

• #5   21. jul 2008 okay. men som regel med Patrick er det hysteri, derfor har jeg ik dårlig samvittighed over at lade ham være så han kan slappe a i sin seng. men han er jo så snart 2 år. kan ik huske hvordan jeg var da patrick var 7 mdr. jeg har vidst aldrig haft det problem med patrick. han har altid sovet igennem fra da han var helt lille.
    jeg var nød til at vække ham hver 3-4 time for at give ham flaske.

• #6   21. jul 2008 ja det kan jeg ikke prale med for kristoffer vågner 5 gang nu

• #8   21. jul 2008 jeg sidder med ham i sengen som da han var lille og holde ham ind til mig med hans tæppe imens han tuder men bliver ved til han sover.
    hader det gør så ondt inden i

• #9   21. jul 2008 når danni nægter at sove, putter jeg ham godt ind i sin dyne i hans egen seng, og sidder så ved side og af nusser ham i ansigtet og han holder mig i hænderne alt i mens jeg synger- sov lille danni -stille og roligt og det plejer at virke

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #10   21. jul 2008 jeg må godt nok give kristina venter barn nr 2 ret. Jeg sad med victoria til hun sov indtil hun var knap et år, og det gør jeg aldig mere. det endte med at jeg lagde victoria i hendes seng tændte lidt musik inde ved hende, og gik op til hende ca hver 10 min indtil hun faldt i søvn. De har også godt af at vide at mor ikke kommer rendende hver eneste gang de siger piv. Det tog ca 4-5 dage, så havde hun lært at sove selv. Og den dag i dag er der abosolut ingenting, og min shp har sagt at dette var den rette måde at gøre det på, så jeg tror ikke at det gør noget de græder sig selv i søvn.

• #11   21. jul 2008 victorias mor: dejligt at jeg ik er den eneste. det får mig til at føle som en ondskabsfuld mor. smil

• Tori

#12   21. jul 2008 jeg mener ikke vi er ondskabsfulde mødre. Vi har bare forberedt dem på livet, at vi mødre og fædre ikke vil være der altid.

• #13   21. jul 2008 lige præcis. smil. men når patrick ik vil sove, plejer det som regel at være fordi han bare er hysterisk. har han ondt, kan jeg se det på ham og så lægger jeg ham ik bare ind, men er der for ham til han ik har ondt mere.

• #14   21. jul 2008 altså hvis jeg kan høre han bare ligger og "skælder ud" og "skabe-græder" så lader jeg ham også ligge, men så snart jeg kan høre at han VIRKELIG er ked af det, så går jeg ind og trøster, for kan ikke bære at høre ham græde hvis han virkelig er ked af det af en eller anden årsag - hvilket for det meste er maven der driller eller sutten der klemmer under hovedet

• Tori

#15   21. jul 2008 Der må jeg indrømme at jeg godt nok lader victoria græde lidt inden jeg kommer derind.

• #16   21. jul 2008 danni når nu også at græde lidt for jeg lytter gerne lidt for lige at høre an om han mener det eller bare er pjat og så bruger jeg ikke babyalarm indenfor da jeg sagtens kan høre ham uden, men det tager da også lige lidt tid inden jeg når derind, så han når da også at græde lidt inden jeg evt kommer ind.

Kommentér på:
Søvn vaner.

Annonce