{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Lille update herfra igen :) lidt langt {{forumTopicSubject}}

Så fik vi snakket med den fødselslæge som var med til sidste del af fødslen, har skrevet under fb at han ikke burde være læge osv..'

Men fik bare et helt andet syn på ham under samtalen, han var bare så sød og rar, og vi fik snakket forløbet igennem og han tjekkede mit ar.

han fortalte at ham og den jm jeg havde desværre ikke kunne arbejde så godt sammen, men da han var den eneste læge ledig da det sku gå strækt med mig, var han nød til at komme ind på stuen til den jm. og desværre gik det galt mellem dem..

Men han har undskyldt og indrømmet deres fejl både under og efter fødslen og der er nu ved at blive taget fat i øverste ledelse fordi at det tog knap 10 måneder og få samtaler osv, og han var virkelig ked af at han ikke havde været god osv den dag..

så det lettede helt vildt at få et andet synd på ham..

Med hensyn til mit ar, fortæller han mig det ikke er godt og at ham lægen der tjekkede mig åbenbart havde givet mig forkerte oplysninger, og skal nu igennem en anden slags undersøgelse. for han var ikke glad ved den måde jeg reagerede på han trykkede..

Men lige et lille glædes indlæg herfra... smiley

god aften alle sammen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille update herfra igen :) lidt langt
  • #2   23. nov 2011 ja det var også kanon dejligt..

sofie> det har du helt ret i, men de har undgået os knap 10 måneder, da jm godt viste det ikke var så smart en sag der var med mig.. så er bare lettet da sagen endelig når chefjm bord..

• #3   23. nov 2011 hvor er i søde piger.. er bare lettet over han har indrømmet det og at de altså ikke bare var noget mig og min mand bildte os ind.. men han fortalte (udenfor citat sagde han) at den jm jeg havde desværre havde den personlighed og at der nu bliver snakket om på møderne at hun ikke længere skal have førstegangs fødende eller unge mennesker hvis hun dog bliver på afdelingen.. gør stadig mit for at få hende fyret..

Men det bedste af alt.. blev lovet jeg ALDRIG ville se skyggen af jm igen næste gang jeg skal føde. så det er jo en lettelse.. smiley

• #4   23. nov 2011 NEJ hvor er det godt at du fik så god og positiv snak med ham.
    OG FLOT af ham, at han indrømmer hans fejl. hatten af for det, dog synd at det gik ud over dig, for man burde være så professionelle, så man havde dit bedste for øje, og ikke eget had til en anden i focus.

Men forstår godt hvis du har en god følelse i maven nu, og godt at han har sat skub i en anden undersøgelse af aret...

• #6   23. nov 2011 Olivers mor> kunne ikke være mere enig.. Er bare så glad for han ikke var det monster som jeg havde troet.. smiley

Camilla> tusind tak. smiley

• #7   23. nov 2011 Ja netop. Må være en rar følelse...

• #9   23. nov 2011 Meget.. Han bliver med sikkerhed den læge som skal være med næste gang jeg skal føde.. For kan ikke beskrive hvor skøn en mand han egentlig var, han fik mig hurtigt til at føle mig tryg. Og han satte en masse i gang for at jeg bare skulle have det godt.. Og han ville med glæde lave en fødsels plan med mig, og skrive i journalen, at hvis jeg under fødslen siger KS jamen så er bliver det sådan. Og det er jeg bare så glad for. smiley

• #10   23. nov 2011 Camilla> det har hjulpet rigtig meget.. Men desværre mener han jeg er ramt af en fødselsdepresion oven i, pga den dårlig behandling de udsatte mig for.. Så det skal min læge have undersøgt nærmere. Så en dejlig mand er han ihvertfald. smiley

• #12   23. nov 2011 KÆFT hvor er det godt for dig... ;o)

• #13   23. nov 2011 Er jeg bestemt også.. Men har også hjulpet at snakke med så mange skønne kvinder herinde om det hele.. smiley ja jeg har haft en hel anden energi i dag som jeg ikke har set skyggen af i 10 måneder.. Så er bare så glad lige nu.. smiley

• #14   23. nov 2011 Nogen gange tænker jeg virkelig, hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde BG... Lidt underligt ikk, men det er bare sådan at der næsten altid er en eller to der gider ligge øre til...

• #16   23. nov 2011 Camilla... JA...hehehehehe det gør jeg også. Det er lidt uhyggeligt. Har en veninde som venter sig, som også er herinde. Når vi så er sammen, SÅ snakker vi bg, og hvad der er sket på det sidste...hehe ski hyggeligt...

• #17   23. nov 2011 Nej hvor dejligt for dig. Vidste han ikke I har forsøgt så længe at få fat på dem? For lyder da til du skulle have været ind til ham fra start af, så der kunne være blevet sat skub i det med det samme...

• #19   23. nov 2011 Ja bg er en afhængigheds side.. smiley

Tanja alle de opkald vi foretog kom aldrig videre, og lægen var dybt chokeret over at de intet havde hørt, og chefjm blev godt sur i hovedet da hun også fandt ud af det.. Så har sat en del i gang deroppe.. Så kan den dumme jm lærer det.. smiley

Kommentér på:
Lille update herfra igen :) lidt langt

Annonce