12. dec 2012 Følger: 7 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 31 Svar: 164
Lidt update herfra {{forumTopicSubject}}
Jah, nu er det jo længe siden jeg har været på banen herinde...
Nå men altså det går fantastisk her nu
Som i jo ved, så var kæresten og jeg blevet smidt ud af lejligheden i december sidste år, vi skulle tre gange i ugen have besøg af to damer fra kommunen for at holde øje med om vi kunne klare forældre rollen osv,,
Vi har endelig fundet den perfekte lejlighed i sidste måned, i en boligforening (hvor vi ved alt er iorden) Og den kan vi flytte ind i fra d 15. maj.
Det er en fin lille 4værelses på ca 88kvm til "kun" 4100,- i måneden alt inklusiv.
De to damer som skulle komme tre gange i ugen, kommer nu kun en gang i ugen.. De syntes ikke der var noget at komme efter, og havde så snakket med min sagsbehandler om det, og de var blevet enig om de kun skulle komme en gang i ugen... De skal så skrive "rapport" om hvordan det er gået i de 3mdr de har været her, i denne uge. Og det skal min sagsbehandler så læse og vurdere om der er nogen grund til de to damer forsat skal komme...
Og ja, min sp er også super tilfreds med min datter, alt er som det så er hund endda længere fremme i sin udvikling end "normalt"..
Det var lige lidt positiv update herfra...
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Håber det fortsætter med at være så godt, så i slipper for hjemme besøg
Tillykke med det nye sted at bo
dec 2012
Følger: 7 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 31 Svar: 164
Ja, jeg er også mega glad for det går den vej nu... Det bliver så skønt at flytte i "vores" eget...
Og ikke nok med det, så har kæresten og jeg lige haft 2 års dag d 07.04 og været forlovet i et år igår (d 14.04)
Jeg har på fornemmelsen at året her bliver perfekt alligevel, til trods for de dårlige ting liiige i starten af året..
dec 2012
Mon ikke... Til trods for flere herinde næsten håbede på at de offentlige ville tage Victoria fra mig... Så ser det ikke sådan ud... Og det er fandme skønt...
dec 2012
Nu vil jeg jo ikke nævne navn, men en meget upopulær "pige" som gang på gang blev slettet herindefra håbede det...
dec 2012
Tusind tak
dec 2012
Ja hun er rigtig sød..
dec 2012
Jamen det var fordi kommunen (min sagsbehandler) ikke mente at kæresten og jeg kunne klare at ha barn, og så tror jeg det er fordi min ene brors søn kom i familiepleje og den anden bror ikke må se sin datter... Men er ikke helt sikker
dec 2012
Havde jo fået at vide han ikke kunne lide mig osv..
Nå men jeg kontaktede ham så for at høre om han i det mindste kom til sit barnebarns barnedåb.. Men han var ikke meget for det i starten pga det splid der... Vi aftalte så at jeg skulle komme ud en dag og så kunne vi snakke...
Jeg tog så victoria med derud, og vi fik snakket godt igennem.. Og fandt så ud af at min svigerfar slet ikk havde noget imod mig, og at alt bare var opdigtet fra min SVIGERMOR... Hold op hvor blev jeg godt nok skuffet over hende... Men kan dog stadig snakke med hende... Og jeg har igen fået et godt forhold til min svigerfar.. Og heldigvis kommer han til dåben d 26 april
Lidt update herfra