{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

Lidt update herfra {{forumTopicSubject}}

Jah, nu er det jo længe siden jeg har været på banen herinde...

Nå men altså det går fantastisk her nu smiley
Som i jo ved, så var kæresten og jeg blevet smidt ud af lejligheden i december sidste år, vi skulle tre gange i ugen have besøg af to damer fra kommunen for at holde øje med om vi kunne klare forældre rollen osv,,

Vi har endelig fundet den perfekte lejlighed i sidste måned, i en boligforening (hvor vi ved alt er iorden) Og den kan vi flytte ind i fra d 15. maj.
Det er en fin lille 4værelses på ca 88kvm til "kun" 4100,- i måneden alt inklusiv.

De to damer som skulle komme tre gange i ugen, kommer nu kun en gang i ugen.. De syntes ikke der var noget at komme efter, og havde så snakket med min sagsbehandler om det, og de var blevet enig om de kun skulle komme en gang i ugen... De skal så skrive "rapport" om hvordan det er gået i de 3mdr de har været her, i denne uge. Og det skal min sagsbehandler så læse og vurdere om der er nogen grund til de to damer forsat skal komme...

Og ja, min sp er også super tilfreds med min datter, alt er som det så er hund endda længere fremme i sin udvikling end "normalt"..


Det var lige lidt positiv update herfra...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt update herfra
Kommentér på:
Lidt update herfra

Annonce